Monday, May 17, 2010

Wanita khalwat lari dari JAIM




DI BANGUNAN inilah seorang gadis yang ditangkap khalwat melarikan diri melalui siling tingkat satu JAIM di Bukit Palah, Melaka Jumaat lalu.


MELAKA - Seorang wanita yang ditahan berkhalwat dengan kekasihnya di Bukit China di sini Khamis lalu nekad melarikan diri melalui siling tempat dia ditahan di Jabatan Agama Islam Melaka (JAIM) di Bukit Palah pada pagi Jumaat.
Selepas berjaya keluar dari bangunan itu, wanita yang berusia 20-an itu kemudian melarikan diri dengan memandu kenderaan Toyota Avanza milik seorang pegawai JAIM yang bertugas pada malam itu.
Bagaimanapun, tindakan wanita itu tidak ke mana apabila dia dicekup semula pada pukul 9 pagi Sabtu lalu oleh sepasukan polis di rumahnya di Kampung Gadek, Alor Gajah.
Ketika dicekup, wanita yang bekerja sebagai penjual telefon itu sedang mencuci kereta Toyota Avanza yang dilarikannya.
Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Melaka, Asisten Komisioner Mohd. Adnan Abdullah berkata, wanita yang ditahan di sebuah bilik di tingkat bawah bangunan itu disedari melarikan diri pada pukul 5.30 pagi ketika pegawai JAIM yang menjaga pusat tahanan tersebut keluar minum.
"Dari bilik itu wanita itu panjat siling dan dapat keluar dari bilik itu sebelum mengambil kesempatan melarikan diri dengan kenderaan Toyota Avanza milik pegawai yang keluar minum," kata beliau di sini semalam.

No comments:

Post a Comment