Saturday, October 30, 2010

Kekasih terlarang rupanya isteri orang




DI rumah inilah arwah Muda cuba meminum air kelapa untuk cuba menghilangkan bisa racun yang memasuki badannya. Gambar kecil, Kuntum.


KUALA TERENGGANU – Seorang remaja perempuan berusia 16 tahun yang dikatakan menjadi penyebab seorang penoreh getah berusia 27 tahun maut selepas dipaksa meminum racun kelmarin rupa-rupanya berstatus isteri orang.
Sehubungan itu, Pemangku Ketua Jabatan Siasatan Jenayah negeri, Supritendan K. Manoharan berkata, pihaknya telah menahan wanita itu, suami, 24, dan ibunya, 36, bagi membantu siasatan mengikut Seksyen 302 Kanun Keseksaan.
Katanya, suami remaja itu ditahan Selasa lalu manakala ibu dan remaja tersebut ditahan ketika mereka datang untuk menemui lelaki itu di Ibu Pejabat Polis Daerah Marang, kelmarin.
Dengan perkembangan terbaru itu, jumlah mereka yang ditahan meningkat kepada tujuh orang.
Difahamkan, remaja perempuan itu yang sudah berkahwin tahun lalu menjalinkan hubungan sulit dengan mangsa. Oleh kerana itu, dia dikatakan menjadi penyebab ahli keluarganya naik berang sehingga memaksa mangsa, Muda Mohd., 27, meminum racun pada 19 Oktober lalu.

No comments:

Post a Comment