Friday, January 28, 2011

Nora Danish punca Fasha, Jejai putus



“Terus terang saya katakan, sejak dahulu lagi, saya kurang senang dengan pilihan Fasha. Seperti ada yang tidak kena. Tetapi, Fasha tekad dengan pilihannya,” kata ibu Fasha Sandha, Hatijah Teh Man berhubung episod cinta duka melanda anak kesayangannya itu.

Sebagai ibu dan orang paling rapat dengan Fasha, Hatijah yang membahasakan dirinya sebagai Mama turut bersimpati dengan apa yang berlaku ke atas anak kesayangannya itu.

“Ternyata sangkaan Mama benar. Akhirnya hubungan mereka berakhir. Bukan gembira, tetapi mungkin jalan terbaik untuk Fasha.

“Sebagai ibu, Mama hanya boleh beri nasihat dan hanya doa yang terbaik untuk Fasha,” katanya.

Tanpa berselindung, Hatijah mendakwa Nora Danish adalah punca Fasha dan Jejai putus.

“Mama tahu, sepanjang percintaan mereka, bekas isterinya (Nora Danish) tidak puas hati dengan Fasha. Mama ada terima SMS daripada Jejai sebelum dia berangkat ke Jepun. Sejak awal, Jejai bertegas dia tidak akan ke sana.

“Sedih apabila mengenangkan nasib anak sendiri. Tetapi, Mama tahu Fasha kuat semangat. Walaupun suka mengambil sikap berdiam diri, tetapi Fasha tidak mudah patah semangat.

“Mama harap apa yang berlaku akan ada hikmah terbaik untuk Fasha. Mama harap Fasha akan dapat seseorang yang boleh memberi didikan agama dan membimbingnya,” katanya.



Fasha tunjuk bukti!

Berang dengan kenyataan Nora di sebuah akhbar tabloid, Fasha tampil mendedahkan bukti menerusi twitternya.

Pelakon jelita itu menjelaskan hubungannya dengan Jejai, masih seperti biasa sehingga 18 Januari lalu sekali gus menyangkal dakwaan Nora yang hubungan mereka sudah berakhir dua bulan lalu.

Fasha turut mendedahkan beberapa pesanan SMS dan BBM antara mereka berdua ketika Jejai dan keluarganya bercuti ke Jepun.

Antara kata-katanya di dalam laman sosial itu berbunyi; “I’m tired. Now I dah prove that kenyataan I that I break up on the 18th. So tak perlu kita bercakap pasal ni lagi. So I juga dah besertakan bukti. Terlalu banyak sangat bukti in my phone, kalau nak lampirkan semua, sebulan pun tak habis. Harap spekulasi ni berhenti di sini.”

Pada masa sama, Fasha seakan melepas geram terhadap bekas isteri Jejai itu dengan mendakwa Nora membuat kenyataan tanpa usul periksa melalui twitter.

Pun begitu, pelakon drama Chinta itu tidak mahu ditemu bual kerana tidak mahu terus tertekan dengan kisah peribadinya.



Bukan salah saya: Nora

Sementara itu, Nora Danish enggan namanya dikaitkan dalam isu perpisahan antara Fasha dan Jejai.

“Saya tidak mahu komen apa-apa mengenai hal ini kerana ia tidak ada kaitan dengan saya,” katanya.

Nora berkata, dia tidak ada kena mengena dengan apa yang berlaku antara Fasha dan bekas suaminya itu.

“Saya tidak tahu apa-apa mengenai hubungan mereka berdua. Cukuplah sampai di sini nama saya dikaitkan. Saya tidak mahu dikatakan sebagai punca.

“Saya tidak pernah ambil tahu mengenai mereka dan jangan ada pihak membuat tuduhan terhadap saya.

“Biar saya dengan kehidupan saya dan mereka dengan hal mereka,” katanya yang sebelum ini bercuti dengan keluarga Jejai, di Jepun.

Terdahulu, Fasha turut dikatakan menjadi punca penceraian antara Nora dan Jejai.

Kini, Nora pula dikatakan menjadi punca perpisahan antara Fasha dan bekas suaminya.

No comments:

Post a Comment