Saturday, May 28, 2011

Cut Tari digosip tidak tinggal dengan suami




CUT TARI dan suaminya, Johannes Yusuf Subrata.


JAKARTA - Aktres dan pengacara popular, Cut Tari yang pernah mengaku dia adalah wanita yang melakukan hubungan seks dengan seorang lelaki mirip penyanyi Peterpan, Ariel dalam satu klip video tidak lagi tinggal sebumbung dengan suaminya, Johannes Yusuf Subrata, lapor laman Detikhot semalam.
Cut Tari yang berusia 33 tahun itu juga didakwa sudah beberapa bulan tidak muncul bersama suaminya di tempat awam atau majlis formal hiburan.
Khabar angin tentang perpisahan Cut Tari dan Yusuf timbul selepas tempat tinggal pasangan itu di Pondok Kelapa 12, Jakarta Timur seperti tidak berpenghuni.
Suami Cut Tari itu kini dipercayai tinggal bersama anak tunggal perempuan mereka di sekitar Kemang, Jakarta Selatan.
Yusuf selama ini memberi sokongan kepada Cut Tari sehingga dia berusaha untuk mempertahankan rumah tangga yang dibina mereka sejak tahun 2004.
Cut Tari menggemparkan Indonesia Jun 2010 apabila mengaku bahawa dia merupakan wanita yang melakukan hubungan seks dengan lelaki mirip Ariel dalam satu klip video.
Ariel kemudian dihukum penjara tiga tahun enam bulan kerana didapati bersalah mengedar bahan pornografi yang melibatkan Cut Tari dan wanita mirip kekasihnya, Luna Maya. - Agensi
Kosmo! Online - Dunia

No comments:

Post a Comment