Monday, June 24, 2013

Dinegara kita..org lebih risau pasang khemah di padang daripada risau menteri yg dah berjaya buat uitm dengan kos rm300 juta tetapi dibayar sebanyak rm1300 juta!!

King Jason
Jika nampak asap..jangan soal asapnya..tetapi soallah dimana wujudnya api..ramai yg tak.faham maksud gua bila gua berkias..

Dinegara kita..org lebih risau pasang khemah di padang daripada risau kerosakan akhlak anak2 yg kaki klubing..main buih...

Dinegara kita..org lebih risau pasang khemah di padang daripada risau menteri yg dah berjaya buat uitm dengan kos rm300 juta tetapi dibayar sebanyak rm1300 juta!!

Dinegara kita..org lebih risau pasang khemah di padang daripada risau projek klia2 yg tak perlu tu yg dah telan ratus bilion dan masuk poket2 menteri.

Dinegara kita..org lebih risau pasang khemah di padang daripada risau samaada sudahkah hutang NFC dari menteri umno yg dah pinjam tu dah dibayar ke belum?

Dinegara kita..org lebih risau pasang khemah di padang daripada risau siapakah sebenarnya yg arahkan Al Tantuya dibunuh dan berapa bilion wang telah mengalir keluar atas pembelian 2 kapal selam yg harganya terlebih mahal!

So..makna asap ini ialah..sesekali sengaja diwujudkan asap supaya pikiran kita terarah ke sisi yg mereka kehendak..ini dinamakan mengolah situasi.

Apabila kita lihat pesta khemah di padang merbuk di angkut dbkl..apakah sebenarnya sedang cuba diperlihatkan oleh si tukang nyalakan api?

1 : ********
2: *********
3 : ********** ****

Gua biarkan kitak kosong tu korang fikir sendiri..

Kepada pimpinan PR...sidang parlimen bermula isnin..mula kan tugas kamu dengan fikir bagaimana nak hapuskan api yg menyala...jangan hapuskan asap..sebab api yg hasilkan asap jauh nun dalam tanah gambut!!! Sukar untuk padam...

Jika kita ditipu dalam pilihanraya..usah salagkan SPR sahaja..JPN...200 kali lebih bersalah dalam sindiket penipuan nih.. Bagaimana pendatang asing mendapat ic dgn cara mudah? Apakah protokol yg JPN langar? 

Semua daftar nama pengundi dirujuk SPR dari sumber JPN..so kita lihat asap..tapi api yg menyala kita tak cuba padamkan......

Jadi..api tu ..hanya air boleh padamkan..gunakan parlimen..saluran sah yg ada untuk kita bendung dan dakwa mereka yg jadi pengkianat negara?!!!!!!!!)

No comments:

Post a Comment