Monday, December 1, 2014

Tuah wajah serupa watak filem Frozen


CARLSON memperoleh pendapatan lumayan kerana sering muncul dalam majalah dan program televisyen di Amerika Syarikat. - Agensi


TALLAHASSEE, Amerika Syarikat – Seorang gadis berusia 18 tahun menerima banyak tawaran dari agensi model dan syarikat televisyen kerana wajahnya menyerupai watak utama dalam filem animasi popular, Frozen.
Gadis tersebut, Anna Faith Carlson menjadi sensasi di internet selepas dia bergambar di sebelah gambar watak Puteri Elsa yang merupakan watak utama filem animasi Frozen terbitan syarikat Walt Disney pada tahun lalu.
Sejak gambar itu tersebar di laman sosial, Carlson yang berasal dari Daytona Beach di sini menjadi popular sekelip mata selepas ramai beranggapan wajahnya menyerupai dengan watak Puteri Elsa.
Sejak itu dia mula mendapat pelbagai tawaran untuk muncul dalam program televisyen dan kontrak oleh agensi model serta meraih pendapatan yang cukup lumayan.
“Kehidupan saya berubah sekelip mata dan semuanya terjadi seperti sebuah cerita dongeng,” kata Carlson.
Menurutnya, selain menerima tawaran muncul di televisyen dan majalah, dia juga sering memakai kostum seperti watak Puteri Elsa untuk menghiburkan kanak-kanak di hospital secara percuma. – Agensi


Artikel Penuh: http://www.kosmo.com.my/kosmo/content.asp?y=2014&dt=1201&pub=Kosmo&sec=Dunia&pg=du_04.htm#ixzz3KaouaAxH 
Hakcipta terpelihara 

No comments:

Post a Comment