Sunday, May 9, 2010

waduh pak jangan tengok lama-lama


Namitha terbit filem 


2010/05/09

Namitha
Namitha
Kurang tawaran berlakon paksa aktres cari haluan baru 

CHENNAI: Aktres seksi dan jelita serta popular di rantau selatan India, Namitha, kini memberi tumpuan kepada bidang penerbitan filem di bawah syarikat sendiri.
“Beliau sedang berbincang dengan anggota keluarganya dan penyokong mengenai usaha barunya itu dan keputusan yang muktamad akan dibuat tidak lama lagi.
“Pada masa sama, Namitha juga menerima skrip pengeluar filem yang mahu beliau berlakon dalam filem terbitan mereka,” kata sumber. 

Aktres itu memulakan kerjaya filemnya dalam industri perfileman Tamil menerusi Engal Anna pada 2004 dan sepantas kilat menjadi ratu glamor di selatan India. 

Tidak cukup dengan itu, Namitha juga melakar rekod sebagai nama yang paling dicari di kalangan pelayar dunia siber menerusi laman Google. 

Meskipun pelik, ia dianggap berpunca daripada keadaan beliau semakin kurang menerima tawaran berlakon kebelakangan ini. 
Namitha mempunyai latar belakang lakonan yang pelbagai kerana pernah beraksi dalam filem berbahasa Tamil, Telugu, Kannada, Hindi, Malayalam dan Inggeris. 

Mungkin juga beliau menganggap dirinya memerlukan pembaharuan imej menyebabkannya pergi ke Mumbai untuk mengurangkan berat badan. 

Pada masa sama, Namitha tetap menunggu tawaran lakonan. Berbeza dengan aktres lain yang dianggap nama besar, Namitha tidak kisah jika pengarah memberi watak utama kepada aktres lain. 

Sumber rapat beliau berkata: “Namitha mahu watak utama jika pengarah yakin dengan kebolehannya. Jika tidak, beliau sedia mengambil aktres lain untuk berlakon dalam filem terbitannya.” 

Namitha mula dikenali selepas menang gelaran ‘Miss Surat’ pada 1998. Beliau mengambil bahagian dalam pertandingan ‘Miss India 2001’ dan menduduki tempat ke-5. Celina Jaitley menang pertandingan itu. – Agensi

No comments:

Post a Comment