Wednesday, May 18, 2011

Terminator akui ada anak luar nikah


LOS ANGELES - Bekas gabenor California yang pernah berlakon dalam filem Terminator, Arnold Schwarzenegger, 63, mengaku dia mempunyai anak luar nikah hasil hubungan sulit dengan salah seorang kakitangan wanita di kediamannya, lapor sebuah akhbar semalam.

Hubungan Schwarzenegger dan wanita tersebut terjalin lebih 10 tahun lalu. Aktor itu bagaimanapun hanya mendedahkan perkara tersebut kepada isterinya, Maria Shriver ketika mereka belum berpisah.

Pendedahan Schwarzenegger itu dikatakan menjadi penyebab dia dan Shriver berpisah setelah 25 tahun mereka berkahwin dan mempunyai empat anak.

Kakitangan wanita itu dipercayai sudah berkhidmat dengan keluarga Schwarzenegger sejak lebih 20 tahun lalu sebelum mengambil keputusan untuk berhenti pada awal tahun ini.

Dalam satu kenyataan yang disiarkan oleh akhbar LA Times, Schwarzenegger menyatakan: "Selepas meninggalkan pejabat gabenor, saya memberitahu kepada isteri tentang perkara sebenar (hubungan sulit) yang berlaku 10 tahun lalu.

"Saya faham dan wajar menerima perasaan marah dan kecewa daripada kalangan rakan-rakan. Tidak ada sebarang alasan dan saya bertanggungjawab sepenuhnya terhadap kelukaan yang telah saya lakukan.

"Saya memohon maaf kepada isteri, anak-anak dan keluarga. Saya benar-benar kesal." - Agensi

Kosmo! Online - Dunia

No comments:

Post a Comment