Monday, July 18, 2011

Timberlake setuju keluar dengan askar marin

LOS ANGELES - Penyanyi terkenal, Justin Timberlake memberitahu, dia akan memenuhi jemputan daripada seorang askar wanita marin Amerika Syarikat (AS), Koperal Kelsey De Santis yang mengajaknya menghadiri satu majlis tarian tentera marin pada November depan, lapor sebuah akhbar kelmarin.

"Saya beritahu anda bahawa saya terima. Tetapi bukan kerana dia menyebut salah satu daripada lagu saya yang saya memang sukakannya," kata Timberlake ketika wartawan mengajukan soalan adakah dia menerima jemputan itu semasa menghadiri majlis tayangan perdana filem terbaharunya, Friends With Benefits baru-baru ini.

Askar marin itu membuat undangan tersebut menerusi laman YouTube di Internet.

Timberlake kemudian menjelaskan sebab dia menerima undangan askar wanita tersebut.

"Saya tidak pernah diajak keluar. Justeru, saya berasa bangga," katanya.

Timberlake menyatakan jika jadualnya tidak padat, dia akan keluar dengan askar marin itu.

Sebelum ini, kekasih Timberlake, aktres Mila Kunis juga bersetuju untuk keluar bersama dengan seorang askar marin, Sarjan Scott Moore untuk menghadiri majlis yang sama.

Moore turut membuat undangan itu menerusi laman YouTube. - Agensi

Kosmo! Online - Dunia

No comments:

Post a Comment