Sunday, August 7, 2011

Noraniza Idris nikah lepas raya



Noraniza Idris dan Jeffri Iman menunggu saat bahagia mereka selepas Aidilfitri ketika ditemui pada Program Amal Ziarah Ramadan 7, Johor Bahru, semalam.


JOHOR BAHRU 6 Ogos - Penyanyi Noraniza Idris, 43, akan berkahwin dengan seorang ahli perniagaan, Jeffri Iman, 52, di salah sebuah masjid di Singapura, selepas sambutan Aidilfitri ini.
Menurut Noraniza, selepas hampir tiga tahun bergelar ibu tunggal, hatinya terbuka untuk mendirikan rumah tangga setelah dilamar Jeffri.
"Saya bertemu dengannya ketika menjayakan program amal beberapa bulan lalu di sebuah masjid di sini, ketika itu saya ingin menyerahkan tabung jualan amal kepada salah seorang ustaz di masjid tersebut.
"Selepas itu, kami saling bertukar kad perniagaan dan nombor telefon dan mula mengenali hati budi masing-masing. Jeffri seorang yang penyayang dan lembut hati," katanya kepada pemberita pada Program Amal Ziarah Ramadan 7 di sini, hari ini.
Noraniza sebelum itu, sudah mengikat tali pertunangan dengan duda anak empat itu pada 22 April lalu dalam satu majlis yang diadakan di rumah abang sulungnya, Mohd. Arshad, 57, di Kong Kong, Masai, dekat sini.
Beliau yang sudah dua kali melalui kegagalan dalam melayari bahtera rumah tangga, menerima sembilan dulang hantaran daripada pihak lelaki dan pihaknya membalas dengan 11 dulang.
Noraniza Idris juga adalah ibu kepada Mohd. Aliff Haikal, 22, dan Mohd. Alfeeq Haikal, 17, menjelaskan, majlis pernikahan akan diadakan di Johor selepas sambutan Hari Raya Aidilfitridan pihaknya juga bercadang bersanding pada Program Kahwin-kahwin Mashur Malaysia Johor di Plaza Angsana, di sini.
"Program tersebut akan bermula 29 September hingga 2 Oktober di Padang A, Plaza Angsana pada pukul 9 pagi hingga 11.30 malam," katanya.utusan

No comments:

Post a Comment