Saturday, June 16, 2012

ANTARA 2 HIMPUNAN DI NEGERI MISKIN!!! 1 ramai yang 1 lagi tak ramai

ANTARA 2 HIMPUNAN DI NEGERI MISKIN!!! 1 ramai yang 1 lagi tak ramai

Kelantan adalah negeri termiskin menurut Perdana Menteri yang kini sedang dicari mahkamah Perancis kerana terlibat dalam kes rasuah.

Kelantan adalah negeri termiskin sehingga tidak dapat membuat 8 program sekali gus dan hanya mampu buat 2 program sekali gus. Kalaulah Kelantan ni bukan negeri termiskin mesti program facebookers bersama pimpinan hari ini dapat membawa K-Pop yang berjuta nilainya. 
Tetapi, 
Walaupun tanpa kehadiran K-Pop Majlis bual bicara facebookers di Balai Islam penuh. Namun 1 lagi program tidak ramai sehingga jika dijual kerusi pada malam itu cukup untuk membeli kereta sorang baru untuk diberi kepada Pejabat SUK untuk menutup malu kerja gila NGO 2,3 minggu lepas.

Setelah disiasat kenapa dan mengapa majlis yang satu lagi tidak ramai adalah berpunca artis K-POP yang nilainya berjuta itu tidak diundang. Namun, seteleh disiasat lebih mendalam, majlis itu bukan daripada Kerajaan Negeri termiskin, ia adalah majlis ahli Menteri Kerajaan Pusat. 

Majlis perasmian Expo Perdagangan Dunia Islam 2012 yang telah dirasmi Tok Guru juga tanpa kehadiran K-POP juga mendapat sambutan yang hangat. 

Tahniah kepada kerajaan negeri yang mampu membuat 2 program sekali gus dan berjaya menarik perhatian rakyat walaupun tanpa K-POP.Jeming Hassan

No comments:

Post a Comment