Monday, January 14, 2013

Hakikat Syiah


Video ini dijumpai pada salah satu babi Syiah.

Syiah sedang menyanyikan Nasyid untuk rakan-rakan mereka yang mati di neraka.

Lelaki dengan jaket putih (bernama Ali Khuzam) yang akhirnya ia juga tewas, berkata, "Ali adalah Allah. Darinya kita datang dan kepada-Nya kita kembali, Sunni membuat dosa, tetapi Ali akan membersihkan dosa-dosa dari kami pada Hari Perhitungan (yaumul hisab).
Zul Fikar (Ali bin Abi Talib) adalah Allah dan ia adalah yang terkuat di bumi!, Kebenaran ada padamu Zul Fikar. kamu maha mengetahui segalanya Zul Fikar-"

Ketika laki-laki ini sedang bercerai dengan isteri mut'ahnya, ia berkata kepada semua orang "Dengan nama Ali dan Zul Fikar-. Malam ini baru saja aku membunuh 16 Sunni kufar dan saya akan terus saya jihad sampai saya bertemu pencipta saya Allah Ali pemimpin orang-orang beriman di syurga. Dengan nama Allah Ali yang menciptakan dunia ini, aku pemimpin regu 50 orang, mereka semua mati kerana Ali kecuali saya dan 3 pejuang! "

Rakan-rakannya mengatakan "Semoga Allah melindungi anda"!

Lalu ia berkata "Ini adalah jihad kami melawan mereka orang-orang sunni selama sudah lebih dari 1400 tahun, dan kami tidak akan menyerah sekarang sampai kita bertemu Allah kami, Ali pemimpin orang-orang beriman, sekarang hal yang paling penting adalah Ali, presiden kita dan rakyat kita (orang-orang Syiah) "

Lalu rakan-rakannya berkata "Semoga Allah melindungi anda"!

LINK: http://www.youtube.com/watch?v=h_L6pkow_oI&sns=fb

No comments:

Post a Comment