Thursday, March 14, 2013

PENGKHIANATAN

PENGKHIANATAN

Awe Petok Rockers "PM adalah pengkhianat bangsa sendiri,lbh pentingkn artis luar drp artis malaysia.. Gov tax yg rakyat byr ko gunakn mcm tu je... PM xbertamadun lansung,ramai lg rkyat miskin.. Ko bleh bg duit rkyat 2 juta mcm tu je,ape ke bangang ko ni najib?

******

PM DIMALUKAN

Kami Boikot Buletin Utama TV3
"Tak pernah lagi dalam sejarah pemimpin besar negara kena tunggu seorang penyanyi untuk sesuatu sambutan. Tapi ini berlaku pada PM kita.


Ikhwan Ismail "nak buat impromptu.. sekali PSY tak setuju.. kesian"

Na Fie "hahaha malu besar lah kau najib..
WE SUPPORT PSY"

Sire Eccesso Di-luce "malu semalu malunya"- spoon


Tropika Syamsuzaire "Bkan nak mencemuh.tp ble menteri sendiri artis bole wat camni,apa pandangan org luar kat kite? rendahnya martabat org malaysia ni...hahahaha... menteri dijadikan sampah oleh artis..mane nak letak muka woi...puiii..bayar 2 juta tuk dimalukan...

Kimicreative M'sia RM2 JUTA MELAYANG HASILNYA DPT MALU!
INI SJ YG TINGGAL DGN CERDIK UMGOK!
Sama ngok dgn machai2 lembu

Cendawan Merah bhwoho.. Sume Pemimpin dunia dah tau cite ni.. Alamat lepas ni dia menetap di planet pluto la..



Lin Abu Samah nak gelak tak sampai hati...tak gelak rasa rugi..aihye bakpe aok Najib buat malu koi org Pahang.

Lim Hs OPPA KANTOI STYLE....Sekali lagi,Malaysia dpt focus dr seluruh dunia,Malaysia boleh...lagi?!!!


********
LAWAK

Deirdre Julius Kulip Hari tu isu Listen, skg pula Are you ready for bn?


******

KEBAJIKAN

Katik Die 2 juta kalau tolong rumah kebajikan dan rumah2 anak yatim kan bagus..

Naz Sparrow 2juta bukn jumlah yg kecil klu beli beras bgi org2 miskin n bgi org2 yg memerlukan lgi bgus..mmbazir sgt2..wlaupun rm1 klu di salurkn dgn btul ia byk mmberi manfaat kpd smua org n juga rkyat..


********
KUASA WANG?

Muhd Asri Termeze Ksian najib..haha..2juta,pn dia xblh nk 'beli' psy...inikan pula brim 500 ja..haha..tanda2 kjatuhan rejim BN.

******
PEMBIAYAAN

Terus terang cakap, hanya orang bodoh sahaja yang percaya kedatangan Psy ke sini ditanggung sepenuhnya oleh sebuah syarikat gergasi, Mega Ultimate tanpa pembabitan dari BN dan kerajaan pusat.

Pakatan Rakyat telah pun mempunyai bukti bahawa wang kerajaan digunakan untuk menanggung kedatangan Psy kesini. Laman ini tidak dibenarkan untuk menunjukkan bukti tersebut sekarang kerana ia hanya akan di dedahkan dalam tempoh kempen rasmi Pilihanraya ke-13 nanti.

Menurut dokumen tersebut, kerajaan Malaysia membayar kepada syarikat Mega Ultimate sebanyak USD 2 juta (RM 6.2 juta) sebagai bayaran persembahan Psy, termasuk penginapan anggota rombongannya.

Bayaran ini dibuat dalam 3 peringkat, dengan sejumlah USD 100,000 sebagai bayaran untuk booking, USD 1 Juta untuk bayaran pendahuluan dan bakinya akan dijelaskan setelah Psy selesai mengadakan persembahan nanti.

Semua dokumen pembayaran adalah melibatkan khidmat pihak ketiga dan sebuah Kementerian yang namanya akan di dedahkan nanti.

p/s: Mengikut laporan kewangan Mega Ultimate tahun 2011, keuntungan selepas cukai hanyalah RM40k sahaja. Bolehkah dengan kewangan sebanyak itu menaja persembahan Psy? 

No comments:

Post a Comment