Friday, June 13, 2014

MELAYU HILANG BAKAT BERNIAGA, UMNO KENA TARIK ORANG MUDA

MELAYU HILANG BAKAT BERNIAGA, UMNO KENA TARIK ORANG MUDAIkuti temu bual dengan bekas Menteri Kewangan Tun Daim Zainuddin: Siri 1

S: Tun juga dilihat sangat kritikal?

J:
Jika ada yang tidak betul saya tegur dan tidak semestinya idea saya betul. Kenapa saya hendak membangkang, saya ahli perniagaan dan ini negara saya... saya sayangkan negara saya. Saya bagi pandangan dan teguran demi kebaikan negara.
Saya buat teguran kerana sayang UMNO supaya UMNO terus diterima bukannya ada tujuan memburukkan sesiapa. Saya sudah bersara, tidak ada kepentingan apa, saya menegur kerajaan untuk kebaikan. Tidak salah berbahas, jika betul kita terima dan jika salah tidak perlu diambil. Apa guna hantar anak-anak ke universiti tetapi apabila mereka tegur kita tidak mahu terima. Mereka kemukakan soalan kepada kerajaan dan kerajaan perlu menjawabnya, mereka ini mahu tahu saja.Antara berita menarik dalam sisipan SKUAD dalam akhbar BH, Khamis 3 April, 2013. Dapatkan naskhah BH hari ini untuk berita lanjut atau muat turun versi digital dihttp://subscription.nstp.com.my/

No comments:

Post a Comment