Tuesday, July 6, 2010

Wartawan jadi hakim ratu bogel



Posted on the July 6th, 2010 under BeritaLuar Negara by Syedz
15/7

SARAH MENNIE (tengah) bersama pemenang pertama Ratu Bogel Australia Selatan, Sarah (kiri) dan pemenang kedua, Jo Jo Jackson.
ADELAIDE – Seorang wartawan wanita, Sarah Mennie menceritakan pengalaman dirinya yang dipilih sebagai hakim pertandingan Ratu Bogel Australia Selatan yang disertai oleh lima peserta pada Rabu lalu, lapor sebuah akhbar kelmarin.
Wartawan akhbar Sunday Mail South Australia itu ialah satu-satunya wanita yang menjadi hakim daripada empat hakim lelaki lain yang diadakan di sebuah kelab bogel terkenal, Crazy Horse di sini.
Sarah ditemani tunangnya semasa mengadili pertandingan itu.
Dia mendapati acara tersebut sebenarnya dilakukan dengan bersungguh-sungguh dengan hadiah peringkat kebangsaan pada bulan depan berjumlah A$20,000 (RM53,840).
“Saya sendiri tidak tahu maksud pakaian malam untuk pertandingan itu kerana peserta sendiri kelihatan tidak memakai pakaian yang mencukupi untuk dikatakan sebagai pakaian dan ia lebih menyerupai pakaian di kolam renang,” kata Sarah.
Ketika para peserta berbaris di atas pentas, hakim-hakim sibuk membuat penilaian yang amat ketat untuk beberapa kategori termasuk Kaki Terbaik, Punggung Terbaik, Payu Dara Terbaik, Susuk Tubuh Terbaik dan Keseluruhan Terbaik.
Pemenang pertandingan itu ialah Sarah manakala wanita dikenali sebagai Jo Jo Jackson menduduki tempat kedua.
- Agensi
kredit : kosmo.com.my

No comments:

Post a Comment