Thursday, March 31, 2011

Ruby, Ronaldo lakukan hubungan seks



Ruby


ROM 30 Mac - Penari Maghribi, Karima El Mahroug atau Ruby yang dikaitkan dengan skandal seks Perdana Menteri Itali, Silvio Berlusconi mendakwa dia pernah mengadakan hubungan seks dengan pemain bola sepak terkenal, Cristiano Ronaldo.
Ruby mendakwa dia menerima sejumlah bayaran untuk melakukan hubungan seks dengan bintang bola sepak daripada Kelab Real Madrid itu.
Karima dilapor memberitahu hakim, dia pernah dibayar sebanyak 4,000 euro (RM17,078) untuk mengadakan hubungan intim dengan Ronaldo selepas bertemu pemain bola sepak itu di sebuah kelab malam di Milan pada Januari tahun lalu.
Semasa kejadian, gadis itu baru berusia 17 tahun, usia sama dia dikatakan melakukan hubungan seks dengan Berlusconi.
Sehubungan itu, pihak peguam bela Perdana Menteri itu akan memanggil Ronaldo sebagai saksi semasa perbicaraan Perdana Menteri Itali itu yang dijadual diadakan pada 6 April ini berhubung dakwaan mendapatkan khidmat seks semasa gadis itu di bawah umur dan menyalahgunakan kuasanya.
Menurut peguam bela dari firma Ghedini-Longo itu, Ronaldo merupakan seorang daripada 78 individu termasuk seorang lagi selebriti Hollywood George Clooney dan dua menteri yang sedang berkhidmat dalam kerajaan Berlusconi yang akan dipanggil sebagai saksi.
Peguam bela berkata, Clooney dan teman wanitanya, Elisabetta Canalis dilaporkan telah hadir ke parti makan malam di vila Perdana Menteri tersebut di Arcore.
Menurut pendakwa raya, majlis-majlis makan malam yang diadakan di kediaman Berlusconi itu turut menyaksikan penganjuran parti liar dan persembahan tarian bogel oleh pelacur.
Ronaldo juga sering dikaitkan dengan beberapa skandal seks sebelum ini termasuk melibatkan pelacur serta selebriti terkenal, Paris Hilton.
Dia pernah muncul sebagai pemain bola sepak yang menerima bayaran tertinggi selepas berhijrah dari Manchester United ke Real Madrid dalam satu urus niaga bernilai 80 juta pound (RM396 juta). - Agensi

No comments:

Post a Comment