Monday, June 27, 2011

Menteri sedia jumpa keluarga

ALOR SETAR – Menteri Perumahan dan Kerajaan Tempatan, Datuk Chor Chee Heung sedia berjumpa keluarga bekas pelatih bomba bagi mendengar sendiri kejadian sebenar rambut wanita itu dipotong sehingga botak ketika menjalani latihan di Akademi Jabatan Bomba dan Penyelamat Malaysia (JBPM) Wakaf Tapai di Marang, Terengganu pada 2 Mei lalu.

Sehubungan itu, beliau akan menetapkan satu tarikh yang sesuai bagi mengatur pertemuan dengan keluarga bekas pelatih bomba tersebut.

“Saya sedia berjumpa keluarga bekas pelatih itu bagi mendengar sendiri insiden yang berlaku seterusnya berbincang dengan baik supaya keadaan dapat dijernihkan semula,” katanya ketika dihubungi Kosmo! di sini semalam.

Berhubung permohonan maaf, Chee Heung berkata, ia sudah dilakukan secara terbuka menerusi media kelmarin dan berharap agar keluarga bekas pelatih bomba itu dapat menerimanya dengan baik.

“Saya harap keluarga bekas pelatih itu dapat terima permohonan maaf itu kerana ia telah dilakukan secara terbuka dan selepas ini satu pertemuan akan diatur dengan mereka,” ujarnya lagi.Kosmo! Online - Negara

No comments:

Post a Comment