Sunday, July 1, 2012

Irma naik pelamin

Kosmo! Online - Diva Interaktif:

PENGANTIN baharu. Irma Hasmie bersama suaminya, Reza Syah Azmeer Mohd. Radzuan. Hari ini mereka bersanding di Serdang, Selangor.



ORANG Kelantan kata: Molek sunggoh doh Irma nikoh dengan Redza tu, muko ado meh-meh! Maknanya molek benarlah Irma bertemu jodoh dengan Redza, muka pun macam ada iras-iras. Kata orang tua-tua, kalau muka ada iras-iras, maknanya jodoh akan berkekalan sehingga hujung usia. Amin!
Diva tumpang gembira tengok Irma dan suaminya, Reza Syah Azmeer Mohd. Radzuan tersenyum meleret-leret macam gaun pengantin lepas dinikahkan bapa Irma sendiri, Jumaat lalu. Ramai yang pulang dari majlis akad nikah Irma memuji-muji pasangan pengantin, tambah manis buah tangan yang disediakan oleh pengantin untuk tetamu yang hadir berupa buku himpunan doa.
Hari ini pula, Irma dan Redza yang merupakan seorang ahli perniagaan itu akan bersanding dalam satu majlis yang diadakan di bertempat di Taman Ekspo Pertanian Malaysia (Maeps), Serdang.
Diva tunggu kad kahwin Ratu Rock, Ella pula.
Diva: Fuhh! Macam nak meledak rasanya payudara Lana Nordin dalam gambar-gambar panasnya yang dirakamkan bersama seorang Mat Saleh di Jakarta. Seksi!

No comments:

Post a Comment