Monday, October 15, 2012

Syiah Bersama Tentera Amerika Memerangi Umat Islam!



Ini adalah gambar Syiah rafidah yang berjuang bersama-sama tentera Amerika untuk memerangi umat islam Islam di Afghanistan. Tetapi dengan kekuasaan Allah si Syiah ini telah dibunuh bersama rakan-rakannya yg beragama nasrani dan yahudi oleh pejuang Taliban.

Sesungguhnya orang-orang munafik itu (ditempatkan) pada tingkatan yang paling bawah dari neraka. Dan kamu sekali-kali tidak akan mendapat seorang penolong pun bagi mereka. (An Nisaa' : 145)

Army 1st Lt. Mohsin A. Naqvi26, of Newburgh, N.Y.; assigned to the 1st Battalion, 11th Infantry, Fort Benning, Ga.; died Sept. 17 in Gerdia Seria, Afghanistan, of wounds sustained when his vehicle encountered an improvised explosive device. Also killed was Sgt. Joshua W. Harris, Capt. Bruce E. Hays and Staff Sgt. Jason A. Vazquez http://www.militarycity.com/valor/3738847.html

Sesunggunhya Syiah adalah golongan munafik, mereka bersedia untuk memerangi Islam walaupun berganding bahu bersama musuh Allah..

Sejarah telah membuktikan Nasharudin At-thusi seorang syiah berkerja sama dengan Holako Khan pemimpin Tartar untuk membunuh umat Islam di Iraq dan sekarang yang berjuang bersama-sama Amerika untuk membunuh umat Islam di Iraq juga adalah Syiah dan membantu Amerika dalam memerangi Taliban di Afghanistan juga Syiah..

Laugan Syiah seperti Death To America yang biasa kita dengar adalah sebaliknya iaitu laugan Death to Islam!.....

Sedarlah wahai Ahlisunnah!

Hai Nabi, berjihadlah (melawan) orang-orang kafir dan orang-orang munafik itu, dan bersikap keraslah terhadap mereka. Tempat mereka ialah jahannam. Dan itu adalah tempat kembali yang seburuk-buruknya. (At Taubah:73)

Gambar-gambar kematiaan si syiah rafidah al majoos (MESTI TENGOK): http://syiahmalaysia.blogspot.com/2011/09/bukti-syiah-bersama-tentera-amerika.html

No comments:

Post a Comment