Wednesday, June 5, 2013

Alhamdulillah syukur nikmat

Assalamualaikum ..

Saya mengucapkan dua kalimah syahadah ( masuk Islam ) pada malam Sabtu (18/05/13) di Perth , Australia di hadapan keluarga saya, rakan-rakan dan kenalan saya. Saya sentiasa berminat mengenai Islam dan dan minat saya lebih mendalam terhadap Islam apabila berjumpa dengan seorang lelaki Muslim yang mahu mengahwini saya . Saya telah mendalami mengenai Islam melalui saudara sangat rapat dan rakan-rakan saya . Awal pagi Khamis (yang saya dapati adalah masa Subuh) saya bangun dan saya membuat keputusan saya sudah bersedia untuk memeluk agama Islam. Alhamdulillah, saya tidak pernah begitu gembira dan berasa bangga seperti sekarang kerana telah menjadi seorang Islam .

oleh ,

Carly Saville
Perth , Australia ....

No comments:

Post a Comment