Saturday, November 1, 2014

Pelik! Lelaki China Masuk Botol Dalam Dubur Untuk Rawat Sembelit.


Berita yang mengemparkan datang dari lelaki berasal  dari China di mana didalam tubuhnya terdapat sebuah botol . Botol aneh tersebut diketahui berada didalam tubuh dekat alat kelaminnya.

Lelaki yang tidak ingin disebutkan namanya ini awalnya mengalami sembelit. Karena ia sudah berusia 60 tahun, jadi ia tidak tahu bagaimana cara mengatasinya.

Kemudian, ia memiliki idea untuk merawatinya dengan menggunakan sebuah botol. Ia pun mencuba cara tersebut dan tiba-tiba tanpa disengaja botol itu masuk kedalam duburnya.

Lalu, lelaki tu terkejut dan mencuba untuk menarik botol itu keluar. Tapi, botol itu malah semakin masuk dan akhirnya tidak boleh keluar.

Seperti disiarkan Okezone.com, kejadian ini baru diketahui oleh pihak hospital setelah lelaki ersebut datang karena mengeluh terus merasa sakit pada perutnya.

Kemudian, doktor melakukan pemeriksaan rontgen dan betapa terkejutnya pihak hospital ketika melihat ada sebuah botol berukuran kecil didalam perut lelaki tersebut.

Botol itu terlihat terletak didekat alat kelamin lelaki itu. Ternyata saat ditanya barulah lelaki  tua itu mahu menceritakan yang sebenarnya terjadi.

Kini lelaki tua itu sudah menjalani proses pembedahan pengeluaran botol itu dari dalam tubuhnya, dan kini masih dalam proses penyembuhan.

No comments:

Post a Comment