Tuesday, December 7, 2010

Zahnita, Amber peraga jed bernilai lebih RM15 juta


AMBER Chia (kanan) dan Zahnita memperagakan rantai, subang dan cincin jed bernilai jutaan ringgit pada majlis di Kuala Lumpur, semalam.


KUALA LUMPUR 6 Dis. - Dua model terkenal tanah air, Zahnita dan Amber Chia memperagakan set perhiasan jed jenama Mandalay, bernilai lebih RM15 juta dalam satu majlis peragaan di sini malam ini.
Zahnita memperagakan keseluruhan barang kemas bernilai RM8.8 juta apabila diberi peluang memakai rantai jed berharga RM6.8 juta, cincin jed (RM1.1 juta) serta sepasang subang jed (RM900,000).
Menurut model berusia 25 tahun itu, ia merupakan set barangan kemas termahal yang pernah diperagakannya sejak beliau berkecimpung dalam dunia peragaan kira-kira lima tahun lalu.
"Sejak bergelar model, ini kali pertama saya diberi kepercayaan memperagakan barangan kemas daripada jed yang antara termahal pernah dijual di negara ini," katanya ketika ditemui pada majlis tersebut.
Dalam pada itu, Amber pula memperagakan set barangan kemas jed bernilai RM6.8 juta iaitu melibatkan rantai serta sepasang subang.
Amber yang baru melahirkan anak sulung berkata, beliau teruja apabila diberi peluang memperagakan set barangan kemas jenama berkenaan.
"Saya bukan sahaja teruja mempromosikan produk Mandalay ini tetapi juga berasa berdebar-debar kerana memakai set barangan kemas yang berharga ini.
"Kalau berada di luar saya memang tidak berani memakainya kecuali untuk majlis-majlis tertentu sahaja," katanya.

No comments:

Post a Comment