Monday, January 26, 2015

‘Hubungi saya’

Oleh Nazarali Saeril

nazarali@hmetro.com.my

Kuala Lumpur: "Zamani boleh hubungi atau berjumpa saya pada bila-bila masa, saya akan kenalkan dia dengan tempat tertentu yang agak tertutup daripada pengetahuan ramai untuk pemulihan (ketagihan dadah)," kata Datuk Jamal Abdillah, di sini, semalam.
Jamal atau nama sebenarnya Jamal Ubaidillah Ali mengulas kenyataan dibuat Zamani, 43, yang juga vokalis kumpulan Slam untuk mendapatkan rawatan akibat ketagihan dadah.
Zamani sebelum ini ditahan polis dalam serbuan di kediamannya di Taman Keramat, Ampang di sini, tengah malam Rabu lalu di atas kesalahan memiliki dadah sebelum direman.
Zamani kemudiannya dibebaskan dengan jaminan polis jam 10 pagi, kelmarin.
Menurut Jamal, Zamani dikenali ramai dan mungkin dia tidak selesa jika beritanya mendapatkan rawatan di pusat pemulihan tertentu sentiasa mendapat perhatian.
"Saya ada kenal beberapa pihak yang menawarkan rawatan ketagihan dadah dan ia semuanya dibuat di lokasi agak tertutup dan saya sanggup bantu Zamani.
Dapatkan akhbar Harian Metro untuk berita selanjutnya.
Artikel ini disiarkan pada : Isnin, 26 January 2015 @ 5:09 AM


- See more at: http://www.hmetro.com.my/node/26308#sthash.AAwrhn6d.dpuf

No comments:

Post a Comment