Wednesday, June 16, 2010

kici-kici lembu jaga sudah besar jadi lembu

ADUN Malim Nawar keluar DAP, kini wakil rakyat Bebas




SUBANG JAYA - Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Malim Nawar, Perak, Keshvinder Singh (gambar) mengisytiharkan keluar daripada DAP dan menjadi wakil rakyat Bebas yang menyokong Barisan Nasional (BN).
Keputusan itu ambil berikutan kekecewaan Keshvinder terhadap kepimpinan Pakatan Rakyat di Perak yang terlalu banyak berpolitik sehingga mengabaikan tugas sebagai wakil rakyat.
"Bagi menjaga kepentingan rakyat dan pembangunan yang berterusan, saya membuat keputusan untuk menyokong dan bekerjasama dengan kerajaan Negeri Perak di bawah kepimpinan Datuk Seri Dr. Zambry Abdul Kadir.
"Keputusan ini merupakan pengorbanan saya kepada rakyat di kawasan saya. Saya sedar saya bakal menghadapi tuduhan dan cemuhan daripada pelbagai pihak tetapi demi rakyat, saya memilih untuk meninggalkan DAP dan Pakatan Rakyat," katanya pada sidang akhbar di sini semalam.

No comments:

Post a Comment