Tuesday, February 19, 2013

Lagi pembongkaran !!! juara isu kalimah ALLAH Umno BN.



Dengan mengupah budak-budak UMNO berlakon sebagai ahli PAS, mereka menganjurkan demonstrasi di seluruh negara kononnya 'ahli akar umbi PAS' menentang orang kafir guna kalimah Allah. Modus operandinya sama... kutuk Guan Eng, Karpal pijak gambar mereka dan kaitkan PAS kononnya tunduk pada kehendak DAP.

Itulah satu-satu isu yang digunakan BN untuk pertahankan kuasa di Putrajaya dengan mengharapkan undi 70 peratus undi Melayu berpihak kepada mereka, setelah 90 peratus undi Cina berpihak kepada Pakatan.

Dari awal isu kalimah Allah adalah isu yang diputarbelitkan. Prinsip PAS sangat jelas BUKAN ISLAM BERHAK GUNA KALIMAH ALLAH TAPI TAK BOLEH DISALAHGUNAKAN DAN GOD TIDAK BOLEH DITERJEMAHKAN KEPADA ALLAH SEBAB TAK MENEPATI MAKSUD.

UMNO, Perkasa dan Jati putarbelit macam mana pun isu tu... PAS tak pernah lari dari prinsip tersebut sejak dulu, kini dan selamanya. Yang berdolak dalik ialah UMNO... sekejap kata orang kafir tak boleh guna kalimah Allah tapi depa juga yang benarkan orang kafir nyanyikan lagi Kedah "Allah Selamat Sultan...." Depa kata Bible tak boleh guna kalimah Allah tapi benarkan Bible Indonesia diimport walau tahu Bible Indonesia sebut kalimah Allah.

No comments:

Post a Comment