Thursday, October 18, 2012

SUMPAHAN AHLI KELUARGA NABI KE ATAS KAUM SYIAH.



(Jilaau Al ' Uyun, ms 424).

Golongan Syiah Kufah yang mengaku telah membunuh Sayyidina Husain itu kemudian muncul sebagai golongan "At Tawwaabun" yang kononnya menyesali tindakan mereka membunuh Sayyidina Husain. Sebagai cara bertaubat, mereka telah berbunuh-bunuhan sesama mereka seperti yang pernah dilakukan oleh orang-orang Yahudi sebagai pernya
taan taubatnya kepada Allah kerana kesalahan mereka menyembah anak lembu sepeninggalan Nabi Musa ke Thur Sina.

Air mata darah yang dicurahkan oleh golongan "At Tawaabun" itu masih kelihatan dengan jelas pada lembaran sejarah dan tetap tidak hilang walaupun cuba dihapuskan oleh mereka dengan beribu-ribu cara.

Kita boleh lihat 'sumpah' yang diucapkan Zainab AlKubra itu berlaku sehingga ke hari ini.SIAPAKAH KELOMPOK DARI UMAT 'ISLAM' YANG BERIA-RIA BANYAK MENANGIS SEHINGGA MELAMPAUI BATAS?MENGAPA MEREKA MERATAP-RATAP MELEBIHI BATAS YANG DITUNJUKKAN RASULULLAH S.A.W SENDIRI?Pelikkan?Apa rahsianya mereka menyesal begitu rupa?Siapa yang didik mereka supaya menyesal sebegitu rupa?

Lihat pula kecaman dan 'sumpah' dari Fatimah anak perempuan Saidina Hussein r.a:

Fatimah anak perempuan Sayyidina Husain pula berkata, " Kamu telah membunuh kami dan merampas harta benda kami kemudian telah membunuh datukku Ali (Sayyidina Ali). Sentiasa darah-darah kami menitis dari hujung-hujung pedangmu……Tak lama lagi kamu akan menerima balasannya. Binasalah kamu! Tunggulah nanti azab dan kutukan Allah akan berterusan menghujani kamu. Siksaan dari langit akan memusnahkan kamu akibat perbuatan terkutukmu. Kamu akan memukul tubuhmu dengan pedang-pedang di dunia ini dan di akhirat nanti kamu akan terkepung dengan azab yang pedih ". Apa yang dikatakan oleh Sayyidatina Fatimah binti. Husain ini dapat dilihat dengan mata kepala kita sendiri di mana-mana Syiah berada.

SIAPAKAH DARI KALANGAN UMAT ISLAM YANG MEMUKUL-MUKUL TUBUH DENGAN PEDANG SEHINGGA BERDARAH-DARAH PADA HARI INI??
 

No comments:

Post a Comment