Friday, October 26, 2012

Syria

Sementara FSA pergi dari rumah ke rumah mencari askar-askar Assad, tiba-tiba muncul seorang wanita mengikuti Mujahideen dalam pemburuan mereka! VIDEO:http://on.fb.me/PNo7Qm

*Mana kaum Arab?Mana orang Muslim?Mana kebanggaan Islam?Jika Muslim lain meletakkan senjata(tidak mengikut untuk berjuang?, maka kami (kaum wanita) akan mengangkatnya (senjata) dan ajar mereka (kaum lelaki) erti perjuangan.
-T
api awak seorang jururawat, kenapa ikut kami? (Mujahidden)
*Aku tidak akan meninggalkan tugas aku sebagai seorang jururawat, tapi aku akan sentiasa melindungi pesakit-pesakit aku! Itu juga sebahagian dari tugas aku, dan jika kamu semua akan mati kelak, kenapa sesetengah orang pilih untuk mati tidak bermaruah, kenapa tidak mati seperti pejuang FISABILALLAH?
-Puan, puan duduk?Puan penat?
*Ya, aku sungguh penat.
-Mana kaum lelaki?
*Mereka semua dah 'mati'...

No comments:

Post a Comment