Sunday, January 20, 2013

Ya Allah hancurkan syiah


Ini adalah terjemahan penuh berkaitan dengan clip yang pernah kami siarkan sebelum ini.

(( KAMI SAMA SEKALI TIDAK BERSETUJU SERTA MARAH DENGAN BAHASA KESAT YANG DIGUNAKAN OLEH REJIM ASSAD DALAM KLIP INI……, KAMI HANYA MEMPERTERJEMAHKAN UNTUK MENDEDAHKAN APA YANG SEBENARNYA YANG BERLAKU DI SYRIA))

-Inilah realitinya, sesuatu yang amat sedih-

- Pegang ni, pegang ni.
- Apa yang kau nak,anak haram?
- Apa yang kau nak, anak pelacur?

- Takbirrrr, Allahuakbar.
- Pergi mampus dengan ALLAH engkau, si lembu.
- Mana kawan -kawan engkau, si celaka?
- Kami akan menyetubuhi Allah engkau kalo engkau tidak cakap.
- ^$^* aku dalam mulut mak engkau.
- Sekarang kami akan menghantar engkau ke syurga engkau, supaya engkau dapat berjumpa dengan Allah dan Muhammad engkau, pergi mampus dengan mereka berdua.
- Pergi mampus Muhammad dan Allah engkau.
- Letak sebiji peluru dalam kepala dia yang disana.
- Kami akan hantar engkau kepada bidadari engkau di Jannah, mereka adalah anjing bukannya bidadari.
- Aku nak $***uhi mak engkau
- Aku nak $***uhi mak engkau
- Aku nak $***uhi mak engkau
- Aku nak $***uhi mak engkau
- Ini adalah dari syahid Ahmad, Imad dan semua para syuhada, babi kau.
- Pukul kepalanya, pergi mampus dengan ALLAH dia yang bodoh.
- Takbirrrr, Allahu akbar.
- Pukul, pukul, pukul, pukul, pukul.
- Sekarang kami akan hantar engkau kepada bidadari engkau bersama dengan Muhammad yang dilaknat.
- Pastikan ianya terakam dalam kamera, engkau rakam tak?
- Ya, ya, semuanya sedang dirakam.
- Anak celaka, engkau tidak mahu mati dan berjumpa dengan bidadari engkau?
- &((*^ aku dalam mulut ALLAH engkau, sudah pun mati!
- Pukul dia dengan lebih kuat!
- *^* aku dalam mulut ALLAH, Muhammad dan bidadari engkau.
- Labaik ya ALLAH….. Kami datang untuk $***UHI engkau ya ALLAH.
- Takbiiiirrrr, Allahu akbar, HAHahah…
- Dengan nama ALLAH engkau… Aku akan $e***uhi engkau dan ALLAH engkau.
- Tembak dia, hantar dia ke syurga.

*BANG*

- Habis, dia dah tiada.
- Biarkan dia disitu.
- AKU MASIH LAGI HENDAK $ET**UHI ADIK PEREMPUAN DIA !!

- Pergi mampus dengan ALLAH engkau.
- Potong ^$^* dia. Letakkan dalam punggung mak dia.
- Adakah engkau Nampak bidadari sekarang?? Adakah engkau Nampak ALLAH engkau?
- Ludahkan dia, ludahkan dia.
- Sudahkan ^$^* engkau dalam &^&* bidadari sekarang?
- Ini untuk kebebasan, anak haram.
- Biarkan dia disitu sebagai contoh.
- Kami adalah remaja Assad, inilah yang kami akan lakukan setiap Najis.
-Kami adalah orang-orang Assad, PANJANG UMUR ASSSAAAAAD.


(( Video bocor yang dijumpai bersama tentera Assad yang ditawan oleh pejuang FSA. Video ini memaparkan perilaku tentera assad sedang menzalimi seorang anak muda hingga menemui mati )).

Video: http://youtu.be/kZL70QEtToY

Agaknya apakah balasan yang sesuai untuk FSA beri kepadanya?

No comments:

Post a Comment