Thursday, August 12, 2010

Wan Azizah sedia saman Ezam



SHAH ALAM - Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang terhadap bekas Ketua Angkatan Muda Keadilan (AMK), Senator Ezam Mohd Nor jika terus membuat kenyatan fitnah. 

“Dia (Ezam) mengatakan saya pernah menghubungi beliau dan memberi arahan supaya orang ramai tidak mendekati Datuk Seri Anwar Ibrahim. 

“Hakikatnya saya tidak pernah menghubunginya sama sekali. Saya cukup kesal dengan nafsu politiknya yang tidak ada batas,” katanya dalam satu kenyataan, semalam. 

Menurutnya, tindakan Ezam jelas usaha menarik perhatian dan meraih kepentingan dalam pimpinan UMNO. 

“Saya enggan melayan sebarang kenyataan murahan tetapi Ezam berulang kali dan mengaitkan saya secara peribadi membuatkan saya berasa kurang selesa. 

Sementara itu Ezam ketika dihubungi berkata: “Sempena Ramadan ini, Wan Azizah usahlah bersubahat dengan suami yang memfitnah orang lain hanya untuk menutup kelemahan. Ini kerana Wan Azizah tahu hal sebenar.”

No comments:

Post a Comment