Monday, September 15, 2014

Cairkan hati wanita lagi


Berganding dengan pelakon baru, Faye Kusairi, pemilik nama penuh Zulkifli Ariffin, 28, berkata, dia tidak menyangka akan jadi ‘hero Akasia’ sekali lagi dalam jangka waktu yang amat dekat. 
“Hampir lima tahun membabitkan diri dalam lakonan, baru kini orang dapat melihat bakat saya. Bukan mudah untuk saya berada pada tahap ini dan segala peluang yang datang saya akan gunakan dengan sebaik mungkin. 

“Sementara fenomena drama bersiri Rindu Awak 200% masih menjadi kegilaan ramai, saya perlu menarik perhatian mereka untuk beralih ke drama Istikharah Cinta yang bakal ditayangkan tidak lama lagi.
Foto

“Saya perlu berusaha lebih keras untuk mengalih penonton drama Rindu Awak 200% yang sudah ada pengikut sendiri kerana ia diadaptasi daripada novel untuk menonton Istikharah Cinta yang kisahnya dicipta penulis skrip.

“Pun begitu, saya yakin dengan promosi yang dilakukan, penonton akan teruja untuk menonton drama baru lakonan saya ini,” katanya. 



Dapatkan akhbar Harian Metro untuk berita selanjutnya.
Artikel ini disiarkan pada : 2014/09/15

No comments:

Post a Comment