Saturday, December 22, 2012

Kisah Aisyah Dirogol Di Kilang Gula

KISAH BENAR DI SYRIA!

Kisah Aisyah Dirogol Di Kilang Gula : Kebinatangan Rejim Basyar Kepada Wanita Sunni Syria

Kisah ini diceritakan daripada seorang gadis Sunni bernama Aisyah di sebuah Hospital di Istanbul, Turki. Maklumat lengkap daripada salah seorang saksi hidup yang selamat.

Lokasi: Kilang Gula Jisr Al-Shughour, Syria Utara, bandar Sunni, 20km dari Turki, sempadan Syria.

Pada tarikh 14 Jun, tentera rejim Basyar mengelilingi Jisr Al-Shughour dengan bilangan 3000 tentera dan 300 kereta kebal untuk menyerbu bandar pada keesokan harinya, iaitu tarikh 15 Jun.

Berita dari bandar tersebut ketika itu adalah hampir 30 orang dibunuh dan dikuburkan di kilang gula kemudian di atasnya dilapisi simen. Hari berikutnya sehingga 28 Jun, berita mengenai peristiwa di Jisr Al-Shughour disembunyikan dari dunia.

Berita tersebut mula bocor selepas 13 hari kemudian iaitu pada 28 Jun, ketika tentera Basyar meninggalkan kota itu untuk menyerbu bandar lain.

Pada hari Jumaat tarikh 17 Jun 2011, para jeneral rejim Basyar membunuh lebih kurang 30 pemuda dan menguburkannya di kilang gula, lalu melapisinya dengan simen. Tetapi ketika malam tiba, para jeneral itu tiada tempat yang lebih baik untuk tidur kecuali di kilang gula tersebut. Sehingga mereka memutuskan untuk menggunakannya sebagai markas semasa operasi serangan ke atas Bandar tersebut.

Untuk memuaskan nafsu binatang mereka, satu idea gila terlintas di benak para jeneral tersebut. Mereka ingin beberapa wanita Sunni telanjang untuk hiburan! Mereka memerintahkan agar menangkap gadis-gadis tercantik di bandar termasuk Aisyah dan seramai lebih kurang 20 orang gadis.

“Pertama kali kami memasuki kilang, kami dibogelkan dan menjadi sasaran gangguan dan seksaan mereka. Kemudian para jeneral itu memerintahkan tenteranya untuk berhenti memukul kerana mereka ingin menikmati daging putih bersih kami,” kata Aisyah.

“Selepas beberapa hari, saya pasrah tentang pemerkosaan tersebut. Sudah menjadi sebahagian daripada hidup saya. Tapi jika menggunakan tubuh saya untuk menyiapkan sarapan, makan tengah hari dan makan malam serta menghidangkan teh dan kopi, sekurang-kurangnya mereka memakaikan sehelai baju di tubuh saya. Saya benci menjadi budak telanjang. Saya hanya berharap mereka menutupi tubuh saya, “kata Aisyah.

“Ketika para jeneral itu kembali dari operasi, mereka memerintahkan kami berbaris dan memaksa kami menjilat kasut askar mereka sampai bersih.”

“Saya sudah tahu apa yang akan berlaku sejak diberitahu bahawa yang ditangkap adalah gadis-gadis cantik yang muda. Tapi saya tidak pernah tahu mereka memilih kami kerana nama kami sehingga keesokan harinya apabila mereka mula memanggil kami semua sebagai Aisyah (Syiah sangat membenci Saidatina Aisyah isteri nabi) dan mengganggu kami dengan pelbagai cara. Barulah kami faham apa yang mereka inginkan “kata Aisyah.

“Hari pertama dia menyuntik sejenis cecair ke kaki saya sehingga kami tidak mampu berdiri. Saya berharap dia membunuh saya saja malam itu, namun mereka tidak pernah menyuntik kami lagi selepas itu.”

“Pada hari ketiga, mereka membunuh salah seorang gadis yang melawan seorang tentera rejim. Mereka memotong putingnya kerana dia menentangnya. Lalu kami tahu dari perbincangan para tentera itu bahawa mereka memperkosanya kemudian membunuh dan menguburnya bersama ‘yang lain’ di bawah kilang. Ia adalah bertujuan untuk menakutkan para gadis lain agar tidak ada lagi yang berani menentangnya, “kata saksi terselamat.

“Kami takut dan terpaksa 'membahagiakan' mereka. Kami terpaksa memuaskan seksual mereka walaupun di hadapan orang ramai. Mereka ‘bermain’ dengan kami sepuas-puasnya, bahkan di atas meja apabila mereka sedang merancang bagaimana hendak memindahkan tank-tank mereka untuk menghancurkan bandar kami” kata Aisyah.

“Selepas hari kesepuluh, mereka beredar dan hilang begitu saja. Kami telanjang. Kami sendirian di kilang. Kami tidak berani melarikan diri. Kami tidak berani bertanya apakah kami sudah boleh berbual atau tidak. Kami benar-benar takut. Lalu beberapa lelaki dari kampung kami (FSA) datang dan menyelamatkan kami“ kata Aisyah.

“Alhamdulillah, saya telah keguguran dan dapat berjalan lebih baik sekarang. Saya masih ingat wajah-wajah mereka, nama-nama mereka dan bandar-bandar asal mereka. Saya bersumpah akan membalas dendam. Hanya abang saya yang tahu cerita keseluruhannya yang tidak mungkin saya paparkan kepada keluarga saya kerana mereka tidak akan lagi mengiktiraf saya sebagai anak mereka setelah orang Syiah memperkosa saya. Tidak ada lelaki akan berkahwin dengan saya kerana kisah tragis ini. Saya akan cuba menukar nama saya supaya tidak akan ada seorang pun mengenali saya, “kata Aisyah

Nota : Tujuan kami menyiarkan kisah benar ini adalah bertujuan untuk memberitahu dunia bahawa inilah hakikat yang sedang dialami oleh Sunni di Syria. Mereka dibunuh, diperkosa dan disembelih oleh rejim Basyar Syiah Nusairi. Laknat Allah ke atas mereka semua.

Maka, apa beza mereka dengan zionis?

No comments:

Post a Comment