Monday, May 28, 2012

Bukti Tok Pa pengkhianat kepada rakyat Kelantan!


Bukti Tok Pa pengkhianat kepada rakyat Kelantan!

Sudah mengaku pernah menyekat sekatan ekonomi terhadap Negeri Kelantan, kini berada barisa paling hadapan apabila Kerajaan Negeri Kelantan ingin melaksanakan Projek lebuhraya tanpa TOL. Sejak RMK ke 5 lagi projek Lebuhraya untuk rakyat ini dirancang namun tidak berjaya kerana Kerajaan Malaysia adalah kerajaan yang zalim.

Sudahlah mempunyai Kerajaan yang zalim, ada juga rakyat Kelantan yang sanggup menjadi lembu dicucuk hidung yang menyekat dan menyindir projek ini. Sedang ini projek untuk rakyat, untuk kesenangan rakyat. Tok Pa yang menyindir bahawa projek ini hanya gimik politik. Inilah pengkhianat kepada rakyat Kelantan yang tidak mahu melihat rakyat Kelantan selesa.

Sedang anak-anak syarikat Kelantan menyumbang wang wakaf namun Tok Pa sudahlah tidak memberi apa-apan pun sumbangan bahkan menyindir pula. Inilah bukti bahawa Tok Pa hanya berkhidmat untuk Najib bukannya berkhidmat untuk rakyat.

Sebagai contoh Ladang Sungai Terah menyumbang RM1 juta dan diikuti banyak lagi anak-anak syarikat Kerajaan negeri bahkan

http://jeminghassan.blogspot.com/2012/05/bukti-tok-pa-pengkhianat-kepada-rakyat.html
see more

No comments:

Post a Comment