Sunday, November 24, 2013

FAKTA DAN MISTERI DISEBALIK RUNTUHNYA WTC



:: Para pelancong tidak dibenarkan mengunjungi bekas runtuhan bangunan 7. Ini adalah satu-satunya tempat yang masih ditutup hingga akhir tahun 2002. Para pekerja persekutuan terus menerus menjaga tempat itu supaya tidak dimasuki orang. Apakah alasannya? Adakah kerana mereka takut debu-debu dan serpihan dikaji untuk membongkar konspirasi yang mereka cipta?

:: Bangunan WTC runtuh dengan drastik. Tidak ada retakan atau sebarang kerosakan sebelum tragedi berlaku. Bahkan tiada hadangan yang dapat menahan runtuhan ini.

:: WTC 7 runtuh tanpa meninggalkan sebarang bongkahan batu yang besar. Bangunan hancur luluh menjadi debu.

:: Tidak pernah terjadi sebelum ini, sebuah bangunan tinggi runtuh akibat kebakaran. Kehancuran bangunan berkembar ini berlaku dengan cepat dan tiba-tiba. Semua ini hanya boleh berlaku dengan perancangan dan bukan secara kebetulan.

:: Lebih 4000 pekerja di WTC yang berbangsa Yahudi tidak bekerja di hari berlakunya kejadian. Membuktikan bahawa mereka telah diingatkan terlebih dahulu tentang perancangan ini.

:: Pemilik WTC 7 Larry Silverstein mengaku dalam sebuah rancangan TV, menyatakan kejadian itu sudah dirancang. Dan dia mengatakan, "Kami berjaya melakukannya."

:: Sesuatu yang gila dan tidak masuk akal. 25 minit sebelum bangunan WTC 7 runtuh, BBC NEWS sudah melaporkan peristiwa itu dalam TV. Adakah Tuhan sudah membocorkan rahsia dan maklumat mengenai perkara ini? BBC pasti sudah dimaklumkan berkenaan kejadian itu sebelum ini.

:: Jawatankuasa Penyelidikan Peristiwa 11 September 2001 menolak melakukan penyiasatan kepada WTC 7 dan tidak memasukkan peristiwa itu dalam laporan mereka.

Wallahu A'lam
 

No comments:

Post a Comment