Sunday, June 7, 2015

Sengsara ‘anu’ patah

London: Seorang lelaki terkejut dan menahan kesakitan selepas kemaluannya patah ketika mengadakan hubungan seks dengan teman wanitanya.
Alan Parke mendakwa dia mendengar bunyi kuat sebelum merasai sakit yang terlalu teruk pada kemaluannya.
“Saya tidak pernah terbayang boleh merasai sakit seperti itu yang menyebabkan saya terus melompat bangun dan menjerit kesakitan.
“Teman wanita Clarissa Cairns, 22, terkejut dengan reaksi saya.
“Namun, lebih teruk lagi apabila terpaksa ditahan di hospital dengan kemaluan dibalut anduh menyebabkan saya ditertawakan pesakit lain. Saya rasa itu lebih ‘menyakitkan,’” katanya.

Artikel ini disiarkan pada : Ahad, 7 Jun 2015 @ 5:28 AM


Alan bersama Clarissa.
- See more at: http://www.hmetro.com.my/node/56275#sthash.O2hMsrtz.dpuf

No comments:

Post a Comment