Monday, April 5, 2010

Wakil Rakyat mati baru dapat, tak ikhlas betul..ada udang disebalik batu




Penantian 12 tahun termakbul



2010/04/05

HULU SELANGOR: “Kami bersyukur dan berterima kasih kepada kerajaan yang prihatin dengan nasib penduduk yang sabar menanti pembinaan persimpangan jalan susur keluar dari Lebuhraya Utara-Selatan ke taman ini yang kini menjadi kenyataan,” kata Pengerusi Persatuan Penduduk Bandar Sungai Buaya, di sini, Datuk Ruslee Hashim.
Menurut Ruslee, permohonan sejak 12 tahun lalu yang melepasi empat kali pilihan raya akhirnya termakbul juga yang melegakan hati lebih 5,000 penduduk di situ.
Katanya, penduduk menggunakan pelbagai saluran termasuk melalui media cetak dan elektronik memaparkan rungutan penduduk mengenai masalah sama.

“Kami lega dengan pengumuman pihak Plus Expressways Bhd (Plus) yang bersetuju membina persimpangan susur keluar Sungai Buaya bersama dua projek lain di Perak dan Johor. Projek dimulakan awal Januari tahun depan satu keputusan bijak.

“Penduduk akan mengadakan majlis kenduri kesyukuran khas sebagai tanda terima kasih atas kejayaan permohonan yang dikemukakan kepada kerajaan itu,” katanya kepada Harian Metro di sini, selepas menjayakan Kejohanan Olahraga Sekolah Menengah Kebangsaan Bandar Sungai, di sini, semalam.

No comments:

Post a Comment