Monday, January 31, 2011

Majlis persandingan Ayu-Zaquan meriah



AYU Raudhah Che Wan dan Mohd. Zaquan Adha Abd. Radzak menemui tetamu yang menghadiri majlis persandingan mereka di Dewan Pusat Islamiah, Paroi, Seremban, semalam. - Utusan/Abd. Razak Aid


REMBAU 30 Jan. - Lebih 1,500 tetamu dan peminat menghadiri majlis persandingan pelakon Ayu Raudhah Che Wan dan pasangannya, pemain bola sepak kebangsaan, Mohd. Zaquan Adha Abd. Radzak di Dewan Pusat Islamiah, Paroi di sini hari ini.
Sungguhpun hujan renyai-renyai sepanjang majlis persandingan di pihak lelaki itu berlangsung, namun ia tidak menjejaskan kemeriahan majlis persandingan tersebut.
Majlis itu juga diserikan dengan kehadiran para tetamu jemputan terdiri daripada sahabat handai dan keluarga terdekat kedua-dua mempelai.
Antara artis terkenal yang menghadiri majlis berkenaan ialah Mazlan Pet Pet, Rozita Che Wan dan pemain skuad bola sepak Negeri Sembilan.
Turut hadir jurulatih skuad bola sepak kebangsaan, K. Rajagobal dan Timbalan Presiden Persatuan Bola Sepak Malaysia (FAM), Tan Sri Annuar Musa.
Ayu Raudhah, 27, dan Mohd. Zaquan Adha, 24, yang anggun dan segak mengenakan busana berwarna biru kelihatan ceria melayan para tetamu serta peminat yang hadir.
Mohd. Zaquan Adha yang ditemui selepas majlis itu berkata, dia bersyukur kerana majlis tersebut berjalan lancar walaupun hujan sejak awal pagi.
"Saya gembira kerana majlis ini berjalan seperti yang dirancang dan saya berharap perkahwinan ini kekal sepanjang hayat.
"Saya juga ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada para tetamu terutama peminat yang banyak menyokong kerjaya saya dan Ayu selama ini," katanya.
Kedua-dua pasangan tersebut selamat diijabkabulkan pada 21 Januari lalu di Masjid Sultanah Bahiyah, Alor Setar setelah hampir empat bulan bertunang.

No comments:

Post a Comment