Thursday, April 7, 2011

Poonam bersedia lari tanpa pakaian




Poonam Pandey
Poonam Pandey


Tunai janji jika India muncul juara kriket dunia 
KOLKATA: Model terkenal di India, Poonam Pandey, menekankan beliau akan menunaikan janjinya berlari dalam keadaan bogel jika negaranya menang pertandingan akhir kriket menentang Sri Lanka.
“Steve Forbes pernah kata, apa yang dijanjikan wajar ditunaikan, jadi saya akan lakukannya tidak lama lagi, tunggu dan lihat,” menurut mesej Poonam di laman web Twitter, kelmarin.

Lebih awal lagi, beliau menyatakan: ‘Terima kasih kerana sokongan anda. Saya akan laksanakan janji, tunggu.”

Model itu yang juga bercita-cita menjadi penyanyi, membuat janjinya sebelum perlawanan separuh akhir kriket Piala Dunia menentang Pakistan.

Tetapi, beliau kemudian mengeluarkan kenyataan bahawa janji itu akan hanya dilaksanakan jika mendapat kebenaran pihak berkuasa.

Pengurusnya, Vipin M mendedahkan ada pihak mengancam Poonam menyebabkannya tidak menjawab panggilan dan berhenti muncul di khalayak ramai.
Vipin merujuk kepada ugutan pergerakan militan Hindu, Shiv Sena.

“Beliau bersumpah akan berbogel di bilik persalinan pemain kriket jika India menang Piala Dunia tetapi dia tidak dapat dikesan pula sekarang.

“Poonam tidak jangka mendapat bantahan daripada golongan konservatif kerana rancangan beraninya itu,” kata The Times of India.

Sebaik perlawanan berakhir, ada beberapa peminat bertanya di Facebook termasuk ‘Di mana Poonam?’, ‘Saya tunggu kamu, Poonam”, ‘Di mana Poonam Pandey. Saya beli televisyen HD untuk kamu.’

Laporan terbaru mengatakan, model itu meminta pihak berkuasa kriket mencari tempat lain untuk beliau melakukannya seperti kota Paris, bagi mengelak kontroversi di India.

Seorang peminat, Charles, yang mengakui membeli televisyen HD untuk melihat aksi Poonam, berkata:

“Kami tahu dia tidak akan lakukannya dan itulah pengajarannya iaitu ada orang berjanji untuk dapat publisiti murahan,” – Agensi
Berita Harian Online | Poonam bersedia lari tanpa pakaian

No comments:

Post a Comment