Sunday, August 14, 2011

Britney Spears dilarang miliki telefon bimbit



Britney Spears


LOS ANGELES 13 Ogos - Penyanyi pop terkenal Britney Spears dilarang memiliki telefon bimbit kerana dianggap akan membawa masalah kepada dirinya.
Ia merupakan antara syarat yang dikenakan oleh bapanya, Jamie Spears bagi mengawal semua pergerakan penyanyi berusia 29 tahun itu bagi menghindarinya bertindak di luar kawalan.
“Antara syarat itu ialah dia terpaksa mengorbankan telefon bimbitnya, bagi membantu Britney berada di bawah kawalan,” kata Jamie.
Langkah pencegahan itu berikutan tindakan bekas pengawal peribadinya, Fernando Flores mendakwa Britney menghantar gambar bogel dirinya dari telefon bimbitnya dan mengugut untuk menyamannya di mahkamah.
Britney juga dalam proses pemulihan sejak 2008 ekoran masalah yang timbul selepas perceraian dengan suaminya, Kevin Federline setelah gagal menuntut hak penjagaan ke atas kedua-dua anak lelakinya di mahkamah.
Menurut satu sumber, proses pemulihan penyanyi tersebut akan tamat pada tahun ini disebabkan semuanya berjalan dengan lancar tanpa sebarang masalah.
- Agensi, utusan

No comments:

Post a Comment