Sunday, February 26, 2012

WAJAH WANITA YANG DITANGKAP BERSAMA UST. BADRUL?

Benarkah ini wajah wanita ditangkap khalwat bersama pemimpin Parti Keadilan Rakyat (PKR) Ustaz Dr.Badrulamin Bahron di Hotel Swiss Garden, Pahang?

Wanita tersebut, Zatiwani yang berkerja sebagai juruteknik di Kolej Komuniti Rompin Pahang merupakan isteri kepada seorang lelaki bernama Fazli Pungut.

Dakwa
Dr.Badrulamin apa yang terjadi semalam adalah satu tindakan terancang pihak-pihak tertentu untuk memerangkap dan mengaibkan diri beliau."Saya menafikan dengan sekeras-kerasnya dakwaan media bahawa saya ditangkap khalwat oleh pegawai Jabatan Agama Islam Pahang (JAIP) di Kuantan.

Dr.Badrulamin ke Kuantan untuk menghadiri Temurapat Pemimpin Parti Keadilan Rakyat pada 24 Februari sehingga 26 Februari 2012.

Pada petang 24 Februari 2012, wanita tersebut telah menghubungi Dr.Badrulamin dengan nada cemas dan menyatakan hasrat beliau untuk melarikan diri daripada rumah kerana bimbangkan keselamatan diri beliau.

Dr.Badrulamin dengan tegas menasihatkan beliau untuk tidak berbuat demikian", katanya.Menurutnya lagi, pada jam 2.00 pagi 25 Februari 2012, wanita tersebut telah menghubungi beliau bagi memaklumkan bahawa dirinya sudah tiba di lokasi Temurapat Pemimpin Keadilan di Hotel Swiss Garden.
sumber dppwm.com http://idahsalam.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment