Thursday, June 21, 2012

Pusat Khimat Masyarakat Ahli Parlimen Bukit Gantang didatangi Polis dari Johor

Pusat Khimat Masyarakat Ahli Parlimen Bukit Gantang didatangi Polis dari Johor

18 June 2012 - Pusat Khidmat Ahli Parlimen Bukit Gantang Perak telah didatangi beberapa anggota polis di negeri Johor yang diketuai Insp Aridhasan a/l Menandi. Pasukan polis ini datang bersama Warrant yang dikeluarkan oleh Mahkamah Majistret Johor Bharu. Dipercayai berkaitan dengan isu twitter Dato Seri Nizar mengenai plat WWW1 yang menjadi konterversi baru-baru ini.

Soalsiasat serta mengambil bahan gambar sumber berlansung dengan harmoni berikutan kerjasama yang diberikan pihak staf pusat khidmat ini dengan pihak polis yang mengambil masa hanya sekitar 45minit.

Menurut sumber disini menyatakan tiada sebarang bahan bukit dirampas atau dibawa keluar dari pejabat pusat khidmat kepunyaan PAS Bukit Gantang disini tadi.

P/S : Suka hati kaulah LABU....kalau berkenaan tweet apa kena mengenanya dengan Pejabat Pusat Khidmat Masyarakat Ahli Parlimen Bukit Gantang...hu hu hu.....bertindaklah secara profesional bukan bertindak mengikut arahan....kuikuikui...pejabat akhbar kosmo bila pulak kau nak geledah

No comments:

Post a Comment