Saturday, July 6, 2013

" Kami mahukan Ulama Perwaris Nabi memimpin negara kami dan kami menolak sekutu2 Yahudi dan Nasara memimpin negara ini.. "

BERITA TERKINI :

Melalui para pelajar Malaysia yang berada di Mesir dikhabarkan sekitar 5 juta orang rakyat Melsir yang menyokong Presiden Al- Hafiz Mohamad Morsi sedang mengadakan Demonstrasi di Dataran Tahrir dan Dataran Rabiatul Adawiyah bagi menuntut Mohamad Morsi diangkat semula menjadi Presiden Mesir..

" Kami mahukan Ulama Perwaris Nabi memimpin negara kami dan kami menolak sekutu2 Yahudi dan Nasara memimpin negara ini.. "

" Kami rela Syahid Wahai Yahudi.. Janji Allah tetap menanti kami '

Di Media-media Malaysia terutama sekali Akhbar dan TV tidak melaporkan perkembangan sebenar apa yang berlaku di Mesir. Dr. Morsi digambarkan sebagai seorang diktator - penipuan. penyelewengan serta fitnah yang dilemparkan ke atas Ulama Al- Hafiz Dr. Mohamad Morsi oleh media kerajaan menyelahkan lagi di mana kedudukan sebenar Kerajaan Malaysia di dalam isu umat islam sejagat.

ADMIN cuba dapatkan pandangan seorang kawan yg juga merupakan ilmuan islam yang berada di dalam Kerajaan UMNO BN tentang duduk sebenar Media kerajaan dalam isu yang berlaku di Mesir- Katanya Media kerajaan terpaksa mengikut Format dan Dasar yang telah ditetapkan oleh Perdana Menteri dan Kerajaan Malaysia, Dasar UMNO Barisan Nasional tidak akan menyokong mana-mana pemimpin dunia yang tidak disenangi oleh Amerika ( Yahudi ) dan negara-negara yang berada di dalam block Eropah walaupun ianya melibatkan negara islam seperti Mesir..

Note :

Berita yang masih belum dapat dipastikan lagi. Presiden Turkey Tayyed Erdogan berkata jika mereka musnahkan kepimpinan Mohamad Morsi di Mesir para Syuhadah Othmanyiah akan turun menyahut seruan jihad di bumi para ambia` tersebut.

Teku Zacharyah Iskandar.
Admin FB : Anak Muda Bangkit Hancurkan UMNO.

No comments:

Post a Comment