Sunday, June 13, 2010

HARAMI PUNYA MENTERI BELI RUMAH KAT HOLLAND PARK! SIAPA MENTERI TU YA?



Holland Park! Sorga Donia, Menteri mana beli rumah kat sini?

Makin lama aku tengok makin beserabut la dengan BN sekarang ni! Mereka ni beul macam tak berminat untuk memenangi Pru 13 la!Makin lama makin leka...

Kat bawah ini ada dua cerita yang sangat MENYAKITKAN HATI:

1. Kisah seorang Menteri beli rumah bernilai melebihi RM40 juta di England, Klik sini 

2. Ini lagi best sebab, ada manusia bijak yang mencadangkan supaya no plet kereta yang ada cip komputer, klik sini

Korang mesti baca kedua-dua artikel tersebut! Bukan apa, kita dok bising siang malam suruh berubah tapi ada gak Pak Menteri yang beli mahligai di London dan ada jugak manusia bijak yang mencadangkan supaya digunakan plat kereta berchip yang rakyat kena beli pada harga RM150 satu!

Kita kira bodoh la, kata la rakyat Malaysia menggunakan 10 juta kenderaan pastu kita kali dengan RM150 setiap satu kenderaan bersama-sama plat kereta berchip tu, perghhh sayrikat yang dapat kontrak tu boleh dapat RM1.5 Billion weh! Bukan sikit-sikit tu! La ni kalau kroni nak sapu kontrak tak main la juta-juta terus main billion wooo..

Letih weh macam ni, cerita pasal Pak Menteri tu tadi, agak-agak korang la sapa la Pak Menteri yang boleh beli sebuah istana di Holland Park tu ek?

Itu tempat tinggal selebriti antarabangsa tau, siapa Menteri tu ya? Kalau korang tahu pasal cerita Menteri beli rumah di Holland Park ini kongsilah dengan kita, kita pun nak tahu jugak siapakah orangnya?

Kalau tak nak komen kat sini, sila email aku kat housepk@live.com

BILA NAK BERUBAH NI?

No comments:

Post a Comment