Sunday, June 17, 2012

Dr Nasoha yang mengelar Tuan guru Nik Aziz sebagai Iblis.

Minggu lepas saya ada posting mengenai seorang profesor yang bernama Dr Nasoha yang mengelar Tuan guru Nik Aziz sebagai Iblis..Saya banyak menerima pesanan Inbox dari Friend FB saya dan yang bukan friend saya yang katanya amat mengenali Dr nasoha secara peribadi dan memaklumkan kepada saya siapa sebenarnya Dr Nasoha ini.Saya ingin berkongsi maklumat ini kepada anda semua!!!Kata mereka Dr Nasoha adalah bukan Prof,beliau hanya mempunyai master optometri dari Australia sahaja dan skg mengajar di twintech.Beliau juga aktivist tabligh yang dah mufarakah dan bawa haluan tabligh sendiri.Hanya Puak pencacai ni saja letak nama Prof manipulate orang yang ikhlas dalam berdakwah.Adakah anda bersetuju jika saya katakan bahawa Dr Nasoha tidak layak menberi apa2 fatwa atau pandangan syarie kerana beliau bukan ahlinya?Adakah benar Pangkat Dr optometri juga tidak digunakan di Malaysia?Apa komen anda?

No comments:

Post a Comment