Sunday, December 16, 2012

Harap pujian akhirnya mengandung

myMetroHarap pujian akhirnya mengandung:

GARA-GARA ingin menarik perhatian dan pujian di kalangan rakan kumpulan BBM, setiap sejam gambar profil gadis berusia 19 tahun ini ditukar dengan ‘pos’ berbeza dan solekan tercantik pada pandangan matanya.
Memiliki paras rupa sederhana membuatkan remaja berasal dari ibu kota ini tidak yakin dengan personaliti diri, sekali gus cuba mengambil langkah drastik dengan mengenakan solekan tebal di wajah.

Hasilnya, pujian diterima daripada teman BBM membuatkan anak tunggal yang dikenali sebagai Manja makin ghairah menonjolkan diri.
Akuinya, dia sememangnya mengharapkan kata-kata manis, sekali gus membuktikan dirinya paling cantik di kalangan teman BBM.

“Saya memang sukakan perhatian, oleh itu setiap kali bertukar solekan mahupun pakaian, saya mengambil gambar sebelum dijadikan profil di BBM. Seperti biasa, pujian daripada rakan membuatkan saya bangga dan berusaha meningkatkan penampilan diri.

“Berbanding laman sosial lain, saya lebih aktif di BBM dan memiliki lebih ramai kenalan lelaki berbanding perempuan. Kebanyakan kawan lelaki di BBM tak pernah saya temui sebelum ini, sebaliknya akan ‘approved’ (terima) sesiapa yang berminat untuk berkenalan.
“Menjadi tujuan saya ingin menarik perhatian lelaki, justeru saya sanggup meletakkan nombor pin di status BBM, begitulah bermulanya perkenalan saya dengan ‘peragut’ mahkota kegadisan saya,” katanya ketika ditemui.

Sapaan dihulurkan lelaki berasal dari Negeri Sembilan menyatakan minat berkawan membuatkan Manja melonjak keseronokan, sekali gus mengetahui gambarnya di BBM menjadi aset terbesar untuk menarik perhatian.
Hampir sebulan berhubung menerusi BBM, lelaki itu mula mengajak dia bertemu di taman rekreasi. Yakin dengan perbualan di BBM, Manja bertemu lelaki berkenaan tanpa pengetahuan ibu bapanya yang sudah bercerai.

Terpikat dengan ketampanan dan sikap ambil berat lelaki 27 tahun itu, dia tidak ragu-ragu keluar bersama hingga lewat malam, sebelum dipelawa ke rumah bujang lelaki berkenaan.

Cuba menyelamatkan diri, Manja bertegas untuk pulang kerana bimbang bapanya mencurigai ketiadaannya di rumah. Namun, lelaki durjana terbabit tidak sesekali mudah melepaskan mangsa, sebelum menabur kata cinta kepadanya hingga cair.

Kata indah diluahkan lelaki itu membuatkan Manja yakin dialah teman lelaki yang dinantikan selama ini, apatah lagi tutur kata sopan, mengambil berat dan kestabilan ekonomi menjadi faktor dia menerima ‘lamaran’ bergelar kekasih.

“Keesokannya, sekali lagi kami berjumpa dan dia membawa saya berjalan-jalan di sekitar ibu kota, menonton wayang serta menikmati pemandangan indah di Bukit Ampang.

“Sekali lagi, dia mempelawa supaya melepak di rumah sewanya dan saya menuruti permintaannya. Jujur diakui, saya menyedari perbuatan (seks) yang dilakukannya, namun disebabkan sayang, saya merelakannya.

“Sejak itu, setiap kali kami bertemu, pasti diakhiri dengan adegan ranjang tapi saya tak pernah mengandung. Hubungan itu tidak bertahan lama sebelum saya menjalin hubungan dengan lelaki lain pula,” katanya.

Selepas hubungannya berakhir, dia tidak terfikir risiko bakal mengandung jika melakukan seks luar nikah, malah seronok melakukannya. Memegang idea tak guna menjaga kehormatan diri selepas diri ‘ditebuk’ membuatkan Manja lebih ligat.

Tanpa mengalami tanda mengandung hasil hubungan dengan teman lelaki baru, remaja ini hanyut dalam keseronokan dan hanya menyedari hamil selepas lima bulan, sedangkan sebelum itu dia masih aktif melakukan seks.

Selamat melahirkan bayi lelaki tiga bulan lalu, Manja menyesal menyebabkan air mata ibunya mengalir manakala bapa pula enggan bertemu sampai hari ini, sedangkan dia terlalu merindui lelaki yang membesarkannya.

'via Blog this'

No comments:

Post a Comment