Wednesday, April 14, 2010

Apa Istimewanya Zaid Ibrahim???



"Apa istimewanya Zaid Ibrahim?" tanya Dato' Seri Anwar Ibrahim

"Sanggup berkorban jawatan sebagai Menteri untuk pertahankan hak rakyat. Pemimpin UMNO ada yang sampai sanggup cium tangan pemimpin mereka pun tak dapat jadi Menteri, Timbalan Menteri pun tak dapat."


"UMNO buat mesyuarat tergempar siang tadi apabila mengetahui kita meletakkan Zaid Ibrahim sebagai calon Hulu Selangor" DSAI

"Saya terima dengan penuh kesedaran dan mencuba dengan sepenuh kekuatan untuk sama-sama menghapuskan kezaliman BN" ucap Dato' Zaid Ibrahim.

"Saya baru bercakap dengan Tuan Guru Nik Aziz yang sedang berada di Tanah Suci Mekah dan beliau berkata "Biarlah kita sama-sama berdo'a dan bekerja untuk kemenangan" "

" Saya bukanlah orang luar, saya telah lama bermastautin di Selangor dan saya amat faham tentang masalah di Selangor ini. Saya tahu tentang masalah Felda dan penerokanya." Begitulah lebih kurang ucapannya lagi.
Beliau menambah dan mendedahkan bahawa kekayaan FELDA berjumlah RM 400 juta ringgit!!!....apakah dan berapa banyakkah nikmat yang diperolehi dan dinikmati oleh peneroka FELDA??

Rakyat tidak dapat menikmati kekayaan negara akibat ketamakan pemimpin walaupun negara kita kaya.


"InsyaAllah saya boleh menjadi suara kepada semua rakyat di sini!!!!"

No comments:

Post a Comment