Friday, October 22, 2010

Sikap tunang lukakan hati saya: Rozaliya




2010/10/22

CHUKAI: "Hati saya sudah tawar kerana sikapnya (tunang) tidak tahu menghargai dan banyak kali tindakannya melukakan hati dan perasaan saya. 

“Lebih baik berseorangan buat masa ini daripada sentiasa terluka akibat selalu berselisih faham dengan dia dan hati saya kini sudah tertutup untuk dia,” kata Rozaliya Mat Lazim, 20, gadis yang menghilang diri selama seminggu sebelum ditemui di Kuala Lumpur, kelmarin.Katanya, sebelum pergi ke Kuala Lumpur dia memberi barangan perkahwinan yang dijadual 11 November ini bersama Mohd Helmi di Kuantan, sebelum bekas tunangnya pulang ke pejabat di Cheneh Baru.“Saya kemudian pergi ke sebuah bank berdekatan mengeluarkan wang untuk membuat bayaran tempahan set pelamin dan sedar diekori dua lelaki. 

“Sebaik mengeluarkan wang kira-kira RM1,500, saya melalui jalan belakang untuk menunggu tunang, Mohd Helmi Mohd Nor di depan Pasar Besar Maidin dan ketika hendak memasukkan wang ke dalam beg tangan, tiba-tiba seorang daripada dua lelaki terbabit meragut wang itu. 

“Saya terkejut dengan kehilangan wang itu dan ketika fikiran berkecamuk saya terus berjalan sehingga sampai terminal bas. Saya kemudian membeli tiket ke Kuala Lumpur dan turun di Bukit Bintang,” katanya yang bersyukur kerana selamat pulang dan kembali ke pangkuan keluarganya.

No comments:

Post a Comment