Saturday, May 28, 2011

Strauss-Kahn bergelar Genghis Khan



Michelle Conti (kiri) dan  Dominique Strauss-Kahn
Michelle Conti (kiri) dan Dominique Strauss-Kahn

Aktres filem lucah dedah nama manja bekas Pengarah Urusan IMF di ranjang

NEW YORK: Seorang aktres filem lucah membuat pendedahan terbaru bekas Pengarah Urusan Tabung Mata Wang Antarabangsa (IMF), Dominique Strauss-Kahn, iaitu aksinya dengan dua wanita selain diberi gelaran Genghis Khan di ranjang.
Michelle Conti, 38, berkata Strauss-Kahn berbual dengannya dan seorang rakan di sebuah kelab pelacuran Paris.
Akhbar The Sun melaporkan, wanita berambut coklat yang membintangi filem lucah seperti Natasha Kiss berkata dia dan bapa anak empat itu bertemu lagi untuk aktiviti seksual bersama seorang lagi rakannya.

Michelle mendedahkan nama panggilan manja untuk Strauss-Kahn adalah Genghis Khan, dan menekankan lelaki itu sentiasa berlembut dan manis.

“Saya masih ingat pelukan hangat dan layanan mesranya,” kata Michelle.

Tokoh perbankan berusia 62 tahun itu kini menanti perbicaraan di New York digelar monyet mengawan oleh wanita Perancis, tetapi Michelle mempertahankan lelaki itu dengan mengatakan Strauss-Kahn bukan seperti anjing yang meleleh air liur.
“Strauss-Kahn tidak perlu merogol wanita. Jika mahu, beliau boleh membayar untuk dapatkan teman,” tambahnya.

Sementara itu, Strauss-Kahn sudah meninggalkan kediaman sewa di mana beliau diletakkan dalam tahanan rumah dan berpindah ke apartmen mewah bernilai £8 juta (RM35 juta).

Penthouse mewah dilengkapi panggung wayang, pusat kecergasan dan spa terletak di kawasan Lower Manhattan, New York.

Bekas ketua IMF itu diikat jamin £3.7 juta (RM18.3 juta), turut ditemani isterinya yang juga wartawan Perancis, Anne Sinclair.

Dalam perkembangan lain, pembocoran maklumat mengenai DNA ditinggalkan Strauss-Kahn semasa serangan seksual berlaku dan disiarkan media turut menyebabkan pertengkaran antara peguam bela dan pendakwa mengenai dakwaan media memanipulasikan isu itu.

Peguam utama Strauss-Kahn, Benjamin Brafman, menulis kepada pendakwa bagi mengadu mengenai dakwaan polis membocorkan maklumat yang boleh menjejaskan keadilan dalam perbicaraan.

Beliau memberi amaran, pihaknya juga boleh memberikan maklumat serius yang akan merosakkan kredibiliti pengadu kes berkenaan. – Agensi Berita Harian Online | Strauss-Kahn bergelar Genghis Khan

No comments:

Post a Comment