Saturday, May 31, 2014

Ibu sebak sokongan warga Teluk Intan kepada Dyana


MUHAMMAD FAEEZ AZAHAR | .

TELUK INTAN: Ibu kepada Dyana Sofya Mohd Daud, Yammy Samat tidak dapat menahan sebak melihat sambutan warga Teluk Intan terhadap anaknya.

Beliau menitiskan air mata ketika rakyat menyambut dengan girang kehadiran Dyana ke Majlis Ceramah Kemuncak DAP di dataran Jalan Mahkota di bandar Teluk Intan malam tadi.

Kira-kira 20,000 hadir ke program terakhir sebelum tamat tempoh berkempen itu dan hadirin yang hadir menunggu dengan penuh sabar calon DAP yang akan dipilih oleh mereka.

Kehadiran anak muda berumur 27 tahun disambut dengan laungan "Dyana, Dyana, Dyana" oleh ribuan hadirin pelbagai bangsa, kaum serta lapisan tanda sokongan padu terhadapnya.

Yammy duduk di tempat duduk di bawah menzahirkan rasa hibanya dan mengesat airmatanya yang mengalir tanda rasa gembira terhadap sokongan rakyat.

Dalam pilihan raya kecil ini, beliau berdiri teguh di belakang anaknya walaupun Dyana dan dirinya sendiri diserang bertubi-tubi oleh BN dengan pelbagai dakyah ditimbulkan.

Walaupun beliau adalah ahli Umno namun merestui pencalonan Dyana kerana apa yang diusahakan adalah demi kebaikan negara.

Beliau menghabiskan masanya bersama anak perempuannya itu di sepanjang tempoh berkempen. - HARAKAHDAILY 31/5/2014

No comments:

Post a Comment