Tuesday, March 23, 2010

UMNO LEBIH YAKIN DENGAN SYARIKAT YAHUDI BERBANDING SYARIKAT BUMIPUTRA (APCO)?




Tindakan UMNO mahu mengheret Anwar Ibrahim ke “Select Committee” Parlimenmenampakkan kesakitan yang mendalam yang dialami oleh UMNO.

Kes ini mendedahkan betapa UMNO adalah parti yang hipokrit. Semenjak mula-mula Anwar dipecat dari TPM, Dr Mahathir telah menuduh Anwar agen asing dan agen Amerika. Namun, dengan terdedahkan perkaitan UMNO dengan APCO, sebuah ajensi “Perhubungan Awam” milik Yahudi bertaraf antarabangsa amat memalukan UMNO.

Laman web APCO mendedahkan perkaitan UMNO dengan mereka secara terbuka:

Hong Kong (August 10, 2009) – APCO Worldwide, continuing to broaden its
activities in Asia, is opening a new office in Kuala Lumpur, Margery Kraus,
president and chief executive officer, announced today. Among the office’s first
clients is the Government of Malaysia under the government of Prime Minister
Najib Razak.

Malaysia continues to demonstrate that it is a major player in Asia, one of the great manufacturing nations for electronics and a sophisticated participant in global markets across many sectors", said Kraus.

"APCO’s ability to leverage strategic communication capabilities across borders
mirrors the kind of leverage Malaysia has achieved in its approach to business
and trade, making this a natural location for our expansion".

Diberitakan APCO dibayar oleh UMNO dengan duit rakyat Malaysia sebanyak 60 juta setahun. Kalau UMNO mengambil khidmat syarikat-syarikat Malaysia dan Bumiputra, UMNO hanya perlu membayar tidak lebih dari 10% dari kos itu.

MENGAPA SYARIKAT YAHUDI BERBANDING DENGAN BUMIPUTRA/MALAYSIA?

Untuk berkomunikasi dengan rakyat Malaysia, seharusnya syarikat Malaysia lebih layak. Ini kerana syarikat Malaysia lebih memahami cita rasa serta perasaan dan hati naluri rakyat Malaysia.

Mengapa perlu ambil syarikat dari luar negara yang mempunyai hubungan rapat dengan Israel? Apakah syarikat-syarikat Malaysia tidak berdaya maju? Apakah syarikat-syarikat di Malaysia tidak bermutu tinggi?

Di bawa artikel ini, saya mendapat senarai beberapa firma “Perhubungan Awam” di Malaysia yang boleh didapati di internet untuk rujukan pembaca sekelian.

ADAKAH UMNO TAKUT RAHSIA MEREKA TERBONGKAR?
Syarikat antarabangsa milik Yahudi diambil kerana mereka orang luar. Jadi, sekiranya ada apa-apa “rahsia” UMNO yang mereka tahu, maka terjamin rahsia itu tidak terdedah.

Adakah itu sebenarnya mengapa APCO diambil oleh kerajaan Malaysia? Adakah perginya Zahid Hamidi bertemu Presiden Israel satu masa dahulu atas perancangan APCO juga?

Adakah pemecatan wakil Malaysia di IAEA juga atas perancangan APCO?

Soalnya mengapa perlu syarikat milik Yahudi untuk menjalankan kerja-kerja UMNO ini. Itu soalan yang perlu kita bahaskan kerana sehingga hari ini, soalan ini masih belum berjawab.

Tapi yang sahnya, slogan 1Malaysia adalah ilham pemikir Yahudi yang diambil kerja oleh APCO yang sebelum ini digunakan oleh Ehud Barak di dalam membawa agenda “1Israel”.

1Malaysia, 1Israel. Berjalan sehati sejiwa.

No comments:

Post a Comment