Friday, July 29, 2011

Hefner tuduh Crystal bohong

SAAT bahagia Hefner dan Crystal.
SAAT bahagia Hefner dan Crystal.

LOS ANGELES: Pengasas Playboy, Hugh Hefner menuduh bekas tunangnya menipu selepas wanita berusia 25 tahun itu memburukkannya dengan berkata mereka hanya mengadakan seks sekali saja dan lelaki itu gagal membangkitkan keberahiannya.

Crystal Harris yang membatalkan perkahwinan dengan Hefner, 85, beberapa hari sebelum majlis berlangsung Jun lalu berkata kelmarin, dia tidak pernah melihat bekas bakal suaminya itu telanjang.


“Crystral berbohong mengenai hubungan kami. Tetapi saya tidak tahu kenapa. “Mungkin kerana teman lelaki barunya,” kata Hefner menerusi laman Twitternya, semalam.

Dia mengulas kenyataan Crystal ketika ditemuramah dalam satu rancangan sembang televisyen yang dihoskan oleh Howard Stern.


Menurut majalah People kenyataan Hefner itu bagaimanapun sudah dipadamkan.


Dalam kenyataan lain yang masih boleh dibaca, Hefner menuduh Crystal tidak jujur dengan berkata: “Crystal meyakinkan saya bawa dia menyayangi saya. Saya bersimpati dengannya.

“Dia seolah-olah hilang arah.” Hefner juga berkata dia kini bahagian di samping teman baru, Anna Sophia Berglund dan Shera Bechard.

Kelmarin, Crystal memberitahu Stern: “Maaf, Hefner tidak merangsang keberahian saya.” Dia juga mendedahkan, mereka hanya melakukan seks sekali dan ia berakhir selama dua saat saja.”

“Dia tidak menanggalkan pakaiannya. Saya tidak pernah melihat dia berbogel,” katanya.


Hefner melamar Crystal sehari sebelum Krismas tahun lalu dan majlis perkahwinan dirancang pada bulan Jun di Playboy Mansion di Beverly Hills.


Bagaimanapun, beberapa hari sebelum majlis, Hefner mengumumkan ia dibatalkan.


“Crystal berubah hati,” katanya dalam laman Twitternya. - Agensi

myMetro | Hefner tuduh Crystal bohong

No comments:

Post a Comment